Hei.
Grattis med heftig pre. Sitter med samme, og lurer derfor på hvilke rør du kjører med pr idag?
Selv fikk jeg min levert med noen russiske 6h23, som er en ekvivalent til 6922, Ecc88 osb.
Har i grunnen aldri følt behovet for å teste andre rør i pre`en min, og glad er jeg for det. Sier ikke dermed at mine 6h23 er de beste, men at jeg opplever dem som gode. Kunne sikkert fintunet med andre rør, men som sagt så er ikke behovet tilstede pr idag...
En fordel med 6h23 ifht mange andre rør, er prisen. Å kjøre med 6h23 får lommeboken til å smile... ;D
Når det er sagt, tror jeg nok at NOS Mullard er et sikkert kort, og skulle jeg virkelig gjort det ånkli, hadde jeg nok gått for noen E88CC fra Herleen-fabrikken. Kjører selv med et Valvo-rør pr monoblokk, og de utklasset både Amperex Bugle boy, Tesla gold pin, Philips miniwatt og flere til i en uformell shoot-out.
Nå finnes det vel habile rør fra både Siemens Halske og Telefunken, men de rørene kjenner jeg ikke til. Kunne dog vært interessant å teste ut...
mvh
Proffen