Har lenge vært og er fremdeles analogt orientert når det gjelder lyd og det meste av musikknytelse går i vinyl.
Etter å ha gått til innkjøp av en node 2 streamer i sommer og tegnet abonnement på Spotify så har jeg også fått øynene/ørene opp for fordelene med nærmest ubegrenset tilgang til alskens musikk. Det har spart meg for en del bomkjøp på vinyl når jeg først får sjekket det ut på streaming istedenfor å skyte fra hofta og bestille lp på impuls...
Jeg har ikke noen annen DAC enn den innebygde i node 2 og tror vel at det er litt å hente på å kjøpe en ekstern DAC?
Jeg skulle nok hørt på @_RoDa_ som tidligere tipset om en Rega dac-r på torget.
Har sett de til priser fra 2000 til 3000.
Hva tror dere om denne eller burde jeg heller
(det ligger en i handlekurv he he) kjøpe Topping E50 med p50 strømforsyning.
Da kan jeg kjøre den balansert fra E50 til Thor.
Prisen her blir 5280 med topping XLR kabel for å kjøre balansert.
What to do?
Etter å ha gått til innkjøp av en node 2 streamer i sommer og tegnet abonnement på Spotify så har jeg også fått øynene/ørene opp for fordelene med nærmest ubegrenset tilgang til alskens musikk. Det har spart meg for en del bomkjøp på vinyl når jeg først får sjekket det ut på streaming istedenfor å skyte fra hofta og bestille lp på impuls...
Jeg har ikke noen annen DAC enn den innebygde i node 2 og tror vel at det er litt å hente på å kjøpe en ekstern DAC?
Jeg skulle nok hørt på @_RoDa_ som tidligere tipset om en Rega dac-r på torget.
Har sett de til priser fra 2000 til 3000.
Hva tror dere om denne eller burde jeg heller
(det ligger en i handlekurv he he) kjøpe Topping E50 med p50 strømforsyning.
Da kan jeg kjøre den balansert fra E50 til Thor.
Prisen her blir 5280 med topping XLR kabel for å kjøre balansert.
What to do?