Har lekt litt med alternativ lyssetting mens jeg hørte på litt musikk i mørket i går :
Vedlegg
-
21.7 KB Visninger: 720
Ikke helt tilfeldig den der vettussm skrev:Plata må jo passe deg/dere perfekt mht til tittel nå Frode....
Takkssm skrev:flotte bilder du tar......
Jepp!ssm skrev:Den holiday plata er fin , har den på Verve cd hi-res
Mvh Espen
;D ;Dssm skrev:Tøff----Har selv en rør radio med o.o.s rør ;D....... oos rør er vel oppbrukte old stock... ;D
Noen rare røde rør , ser ut som papir på glasset , bare ukurrante sorter mht til dagens rørforsterker-sorter.
ikke tar den inn signal heller på kortbølge , ikke lagt mye tid i den , men den ble kjøpt ny av min ur-gjerrige oldefar , og han ( i motstening til meg) oppgraderte ALDRI noe... ;D ;D
Mvh Espen
Jæv... bra!Roberth skrev:Hvordan vil du beskrive lyden fra almarroen?
Huff da Thumper , såååå travelt blir det vel ikke , at du ikke slenger innom her ila sommern.....den har jo ikke begynt enda.....Thumper skrev:Ah!!! Godt¨å være tilbake på nett! Etter et par uker uten pc så merker man savnet ja...
Nå kommer jeg nok ikke til å få så mye tid her på HFS med det første uansett... Neste lørdag bærer det i vei til kirken for å gifte meg... Så da får jeg sikkert nok å gjøre i den nærmeste uka... og så kommer jeg sikkert til å ta meg litt av min kommende kone i ukene etter det. Det finnes jo andre ting enn hifi vet dere.
MEN musikk kommer jeg til å spille hele tiden.
Dersom jeg ikke slenger innom noe mer før sommeren... God sommer til dere alle![]()
Meget vakker sak, gleder meg til å høre dine inntrykkThumper skrev:På en hyggelig tur til Hortenmessa fant jeg noe spennende som bare måtte prøves ut i vindusposten min...
Bare pass på så du ikke får like mye stråler som Bruce og blir grønn og svær ;DThumper skrev:På det siste bildet jeg la inn, vil den observante leser legge merke til en sak bortenfor Leben CS 600... Hva det er skal jeg komme tilbake til litt senere![]()
Ser ut som det skal gå braRoDa skrev:Bare pass på så du ikke får like mye stråler som Bruce og blir grønn og svær ;DThumper skrev:På det siste bildet jeg la inn, vil den observante leser legge merke til en sak bortenfor Leben CS 600... Hva det er skal jeg komme tilbake til litt senere![]()
R
Det er bare en måte å finne ut det gittThumper skrev:Er jo mulig at den kan bli enda bedre på rør utgangen med et annet rør?