Haha, ikke ta mitt ord for det, men det er en viss sjanse for at det skal gå bra 
Digger de høyttalerne forresten!
Var på vei, men så var det en annen uspilt fra forrige forsendelse som lokket.Haha, ikke ta mitt ord for det, men det er en viss sjanse for at det skal gå bra![]()
Tusen takk! Samme feeling her. Har mailet litt med Seas og det er veldig gøy når de selv omtaler elementene som noen diamanter og at de beskriver @inselwind som «er virkelig en kunstner»Digger de høyttalerne forresten!
Ha, neste på spillelista i aften.Var på vei, men så var det en annen uspilt fra forrige forsendelse som lokket.
Vis vedlegget 1197458
Ikke alle hifi-kjøp som får en til å føle seg som, Alison synger, The Lucky One.
God helg
mvh
Uten forkleinelse eller antydning om dårlig lyd, for det tror jeg ikke!! det er der. I mitt puristiske hode så er det slik jeg tror, i små rom med store greier (en kompis i Gøteborg gjør det på samme måte & det funker for ham)Gode meninger er fint det, men hvor fikk du dette fra?
Det spiller aldeles strålende her og jeg jobber løpende og «analogt» med akustikk for å optimalisere, fordi det er gøy.
Jeg bruker DSP i subene, som enhver oppegående bruker ville gjøre det.
Du er hjertelig velkommen til å komme og lytte.
Men hva mente du egt.? Hvilket problem har jeg skapt? At jeg har fått til et lite lytterom som spiller med minimale avvik i frekvenskurven fra 20-20khz uten DSP på annet enn subene?
Jeg tror deg når du sier «i beste mening», men hva var den gode meningen?
Elsker deg ogsåHva, det var alt? Kjeeedelig🥱!
Dere må jo krangle videre, og piffer opp min gråe hverdag. Hadde jo kjøpt inn popcorn, voksenbrus og greier.
For å hjelpe dere litt tilbake på sporet: musicus gjentar gang på gang at han er uenig med vim fordi han er purist. Dette betyr seff at vim (og hans anlegg) er noe skitne greier, altså noe annet enn ren!
Fy faen! Det der er jævlig drøyt!
Kjør debatt, ffs!!!![]()