VIMs bøttekott

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• KJ

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.10.2004
    Antall liker
    5.846
    Torget vurderinger
    1
    Finnes det et synonym til elefantsnørr?
    Eller
    ... til og med registrert merkevare ...

Mvh
    KJ

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Fiff Avenue
    Torget vurderinger
    11
    Hva man rekker å tenke ut når det slackes på hytta… Elektriker bestilt for å bytte sikring på hifikursen. Må ha tregere sikring pga. Odens strømtrekk ved oppstart.
    Og litt vinylsnacks bestilt.
    Bill og Billie på vei fra Danmark rett over påske 🐣

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Fiff Avenue
    Torget vurderinger
    11
    Puh! 9 timer, inkl. 2 timer for å få ladet, biltur fra hytta og hjem 🫣😳
    Gutta nyter å ha landet i sofaen!

Fant en avsides lader som «bare» hadde 1 time venting for å komme først i køen. Den store ladestasjonen langs RV3 hadde mellom 3 og 3,5t. venting + ladetid. Lifehack notert til neste påskeretur.
    IMG_2629.jpeg

gismo

Finnskogen❤️
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    44.486
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    22
    Den adapterplata til dine høyttalere - hvor lang er den ca?
    Jeg må nok ha en på 22cm til Marten.

Dynaudio topplate for Contour 20i / 20 Black Edition er designet for å skru høyttalerne direkte fast i
    Stand 20 (eller Stand 6) for optimal stabilitet. Topplaten har samme ytre mål som høyttalerens bunn, som er 215 mm bredde og 360 mm dybde(totale mål for Contour 20i er 215 x 440 x 360 mm).
    IMG_5930.jpeg

Her har du målene på den😉

gismp

• Liker
    Reaksjoner: vim

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Fiff Avenue
    Torget vurderinger
    11
    Dynaudio topplate for Contour 20i / 20 Black Edition er designet for å skru høyttalerne direkte fast i
    Stand 20 (eller Stand 6) for optimal stabilitet. Topplaten har samme ytre mål som høyttalerens bunn, som er 215 mm bredde og 360 mm dybde(totale mål for Contour 20i er 215 x 440 x 360 mm).
    Vis vedlegget 1190829

Her har du målene på den😉

gismp
    Takk! Tror det skal gå å bruke den - evt. bore nye hull eller utvide eksisterende så de passer Marten. Har allerede tilbud om å overta fra en god venn her inne, så det ser ut til å kunne løse seg uten å måtte lage noe fra bunnen av :)

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Fiff Avenue
    Torget vurderinger
    11
    Dyrt med flytende drivstoff, men timene man aldri får igjen som følge av ladetid/kø er jaggu kostbare.
    Venter noen år til jeg...;)
    Klamrer meg til at det ble ytterligere et par kvalitetstimer med avkommene :)
    Større batteri er veien jeg velger til høsten. Er sikker på at det redder kloden at jeg kjøper større, dyrere og mer langtrekkende...

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    32.271
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Klamrer meg til at det ble ytterligere et par kvalitetstimer med avkommene :)
    Større batteri er veien jeg velger til høsten. Er sikker på at det redder kloden at jeg kjøper større, dyrere og mer langtrekkende...
    Har aldri stått i ladekø, men det sier kanskje mest om meg som stuegris🥴

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Fiff Avenue
    Torget vurderinger
    11
    Prosjekt etterklang, del 1 ferdig. Dessverre litt leveringsproblemer fra GIK, så del to (bakvegg) lar vente på seg.
    Fjernet teppe og venter på et mye mindre og tynnere et. GIK Polyfusorer i førsterefleksjon på sidevegger satt opp. Samme (2 stk. 120x60 cm) skal på bakvegg og erstatte Eli Acoustics Sealand, som absorberer langt mer og diffuserer mindre.
    Jeg har ikke målt og gidder heller ikke før jeg er i mål med bakvegg, men merker allerede at det er mer behagelig å være i rommet og jeg kan skru ned volumet tre, fire knepp for samme opplevde lydtrykk. Og lydbildet har vokst en smule tror jeg, men så var det det med forventningsbias da…
    IMG_2635.jpeg
    IMG_2634.jpeg

Lagga

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    39.304
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Dyrt med flytende drivstoff, men timene man aldri får igjen som følge av ladetid/kø er jaggu kostbare.
    Venter noen år til jeg...;)
    Jepp. Det blir bensin til det ikke finnes bensinbiler å kjøpe lenger, evt til et miljøvennlig alternativ kommer på markedet.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn