Ja, skulle jo bare «ha et lite, beskjedent anlegg for å se om det var noe igjen av den gamle musikkinteressen»Har jo forrandret seg "litt"![]()
Takk. Og ja, vi er nok mange med litt brist i viljestyrken herHøres velkjent ut det! Du har det i allefall veldig fint.
Hva har skjedd med Victory forsterkeren?
Hadde det vært så vel, men litt subsidier har det blittOm de LP'ne (husker ikke helt hva du hadde og hva du beholdt) er/var av "rett" årgang så burde jo salg av de finansiere alt som fremgår i nest nederste bilde - og vel så det![]()
Har du et bilde?Solgte en ekte '58 som ikke så ut i motvind en gang i studietiden, men det var lenge før sånt hadde gått for flere hundre tusen - uansett tilstand.
60' den gang var mye for en student, men hadde vel gått for 5-700 000,- nå tenker jeg![]()
Nei, dessverre. Det var jo før digitalfototidenHar du et bilde?
Jepp.Ett godt fungerende par med PAF`s koster vel i dag 80-100.000,-
Husker tilbake til rundt 1980/81 da jeg vurderte å bytte ut Hayman-gitaren jeg da hadde. Var og så på flere.Solgte en ekte '58 som ikke så ut i motvind en gang i studietiden, men det var lenge før sånt hadde gått for flere hundre tusen - uansett tilstand.
Ja der ligger det store potensialerNå står ikke verden til påske
Pakkene renner inn helt plutselig.
Da blir det litt morsom coaxtesting i kveld da.
Vis vedlegget 1141984
Spørs om man både bryr seg OG hører etter da...Ja der ligger det store potensialer![]()
Årgang på denne da?
1959Årgang på denne da?
lekker!
We aim to entertainTestet 4 forskjellige coax digital kabler for en tid siden og at det er forskjeller det er det selv om det ikke er de store forskjellene
Sikkert mange som trekker på smilebåndet men det får de bare gjøre.
Ha en fin helg Mr![]()
mvh
Dem har sikkert sotet igjen med tiden i skuffenBlir interessant å teste mer enn tre raske låter og hurtig A-B. Er ofte langt mer avslørende å lytte over tid.
Ser du går for bling-fritt kabelskap? Ta deg sammen Mann! Telos er veien å gå. Billigere er det ogsåForskjell på coaxkabler? Jepp, men ingenting å bry seg om.
Furutech Evolution koster nord for 6000,- og Van Damme 690,- med frakt ( og man får som kjent lang frakt for penga!,).
VD spiller nok 95+ prosent av lydkvaliteten til Furutech. Litt slankere og kanskje litt mer kompakt lydbilde, men absolutt ingenting jeg ville vektlagt som noe vesentlig. Får gi den noen dager på å bli husvarm og teste litt mer.
Vis vedlegget 1142033 Vis vedlegget 1142034
Dæsken - det må være en fetter av den vinylriggen du har (eller kanskje har solgt)Ser du går for bling-fritt kabelskap? Ta deg sammen Mann! Telos er veien å gå. Billigere er det også
Vis vedlegget 1142182
Det er et syn jeg gjerne skulle ha settDa følger det med kran, så vi bare kan ta ut den ene veggen for å uploade monsteret?
Den røde plastraketten er ikke bra for deg. Foreslår Vespa med turtallssperre![]()