VIMs bøttekott

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    15.329
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    9
    Hva skal man vel med en GPS som kommuniserer med satelitter lissom 🫩

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    15.329
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    9
    Nå haster det for DHL hvis de skal rekke å føkke opp mer med forsendelsen av Arendalsuben. Er på bilen 🤞🏻🤞🏻
    Tok bare 3 virkedager å registrere om fra vanlig pakke til express, etter at Arendal kjøpte seg opp for å få fortgang 🫩

aircanada

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.07.2012
    Antall liker
    389
    Sted
    Ørsta
    Torget vurderinger
    3
    Høres velkjent ut det! Du har det i allefall veldig fint.

Hva har skjedd med Victory forsterkeren?

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    15.329
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    9
    Høres velkjent ut det! Du har det i allefall veldig fint.

Hva har skjedd med Victory forsterkeren?
    Takk. Og ja, vi er nok mange med litt brist i viljestyrken her 😊

Ampen er solgt sammen med flere gitarer. Sitter igjen med headset og to gitarer - det får holde.

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    20.309
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Om de LP'ne (husker ikke helt hva du hadde og hva du beholdt) er/var av "rett" årgang så burde jo salg av de finansiere alt som fremgår i nest nederste bilde - og vel så det :cool:

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    15.329
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    9
    Om de LP'ne (husker ikke helt hva du hadde og hva du beholdt) er/var av "rett" årgang så burde jo salg av de finansiere alt som fremgår i nest nederste bilde - og vel så det :cool:
    Hadde det vært så vel, men litt subsidier har det blitt :)
    Den venstre er nå hos @atletico og blir garantert tatt godt hånd om. En Gibson CS 58 mener jeg det var. Veldig god gitar!
    Den høyre har jeg selv bygget (ikke noe kit her nei :)) og beholdt, sammen med en '65 CS Strat.
    Har ellers solgt flere selvbygg, men sånt får man jo ikke så alt for godt betalt for uten å ha et merkenavn.

Solgte en ekte '58 som ikke så ut i motvind en gang i studietiden, men det var lenge før sånt hadde gått for flere hundre tusen - uansett tilstand.
    60' den gang var mye for en student, men hadde vel gått for 5-700 000,- nå tenker jeg 😅

aircanada

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.07.2012
    Antall liker
    389
    Sted
    Ørsta
    Torget vurderinger
    3
    Solgte en ekte '58 som ikke så ut i motvind en gang i studietiden, men det var lenge før sånt hadde gått for flere hundre tusen - uansett tilstand.
    60' den gang var mye for en student, men hadde vel gått for 5-700 000,- nå tenker jeg 😅
    Har du et bilde?

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    15.329
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    9
    Det slo meg, mens jeg hørte på en hel sang med A-ha på radioen i bilen i morges, at jeg fortsatt har kameler nok å spise for resten av livet mht. tidligere bastante holdninger til artister. Kanskje jeg en dag hører på Dylan og Springsteen frivillig også, men tviler.
    Som hardcore hairmetal fyr fra 80-tallet, har jeg vel knapt spist annet enn kamel mens jeg hygger foran anlegget...
    Heldigvis kommer kameler i mange smaksvarianter, fra Ella & Louis til BB Gaga 😅
    1756369360588.png

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    15.329
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    9
    Har du et bilde?
    Nei, dessverre. Det var jo før digitalfototiden :)
    Gitaren var omtrent bare treverket og var totalt herpet, men restaurerbar. To originale, men defekte, PAF fulgte også med. De alene ville sanket noen kroner i dag.

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    20.309
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Husker tilbake til rundt 1980/81 da jeg vurderte å bytte ut Hayman-gitaren jeg da hadde. Var og så på flere.
    Bl.a en velbrukt Stratocaster, sort m/lønnehals oppe i lia ved Åneby. Det var ingen 3-bolt, og såvidt jeg husker ikke stort hode - mao pre CBS. Syntes den fremsto som litt "lurvete" og slitt og avsto fra å kjøpe den, selvom prisen ikke var så mange tusenlapper :oops: .
    En annen jeg husker var en sort Gibson Les Paul hos en som holdt til i en stor tre-villa i Rosenhoffgata. Han kjøpte og solgte mye forskjellig husker jeg. Alder på den husker jeg ikke, men den var velholdt og fin, men prisen var over det jeg kunne gi - selvom det heller ikke var så store beløpet det dreide seg om.

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    15.329
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    9
    Forskjell på coaxkabler? Jepp, men ingenting å bry seg om.
    Furutech Evolution koster nord for 6000,- og Van Damme 690,- med frakt ( og man får som kjent lang frakt for penga!, 😅).
    VD spiller nok 95+ prosent av lydkvaliteten til Furutech. Litt slankere og kanskje litt mer kompakt lydbilde, men absolutt ingenting jeg ville vektlagt som noe vesentlig. Får gi den noen dager på å bli husvarm og teste litt mer.
    IMG_1716.jpeg
    IMG_1683.jpeg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn