Det er vel meldeplikt på slikt eller går det til fårikålmiddag?sauekadaver

|
Det er vel meldeplikt på slikt eller går det til fårikålmiddag?sauekadaver
Dustefolk. Hvorfor ikke lage en svart vanlig vellydende utgave? Materialet har potensiale til å låte fabelaktig på vinyl.
Gjør dem jobben riktig så trenger ikke farvet eller Crystal Clear være en grunn til knittring, misstenker det er press jobben som som vært problemet med forrige utgave, ettersom forskjellige avvik fra plate til plate? Tipper det kommer tilbake meldninger på discogs om detteDustefolk. Hvorfor ikke lage en svart vanlig vellydende utgave? Materiale har potensiale til å låte fabelaktig på vinyl.
Nå er det ikke sikkert det er så mye rusk og rask i vinylen når den er klar. Er i den berømte tenkeboksen.
Er litt usikker på om jeg skal takke for tipset, da forrige runde med gullversjonen frembragte en del frustrasjon, men man skal vel ikke henge sendebudet.![]()
Tror også at klar vinyl gir bedre odds.Gjør dem jobben riktig så trenger ikke farvet eller Crystal Clear være en grunn til knittring, misstenker det er press jobben som som vært problemet med forrige utgave, ettersom forskjellige avvik fra plate til plate? Tipper det kommer tilbake meldninger på discogs om dette
Mitt senest nykjøp Studio West Coast farvet vinyl glimrende god kvalitet![]()
Men flere har fått presser som er helt ok, min fex har knittring på visse spor ingen urenheter/klumper. Grunnlag for knittring kan ha blitt med i stampern? klumper/urenheter tilkommet vid press prossedyren? Og vi får håpe dem lært sig noe av dette!Tror også at klar vinyl gir bedre odds.
Gullutgaven som jeg kjøpte, hadde bokstavelig talt klumper og urenheter i vinylen. Altså var den ødelagt før rillene ble presset.
Her er link til bilder av mitt gulleks. postet her i fjor :
Den ble destruert og jeg fikk igjen pengene fra IMusic.![]()
Jeg er egentlig ferdig med gullplata, da den er destruert, som sagt.Men flere har fått presser som er helt ok, min fex har knittring på visse spor ingen urenheter/klumper. Grunnlag for knittring kan ha blitt med i stampern? klumper/urenheter tilkommet vid press prossedyren?
Roger that, over and outJeg er egentlig ferdig med gullplata, da den er destruert, som sagt.
Får vente på den blanke, men håper det ikke blir samme føljetongen.![]()