God i Tetris blir man her i bøttekottet. Med måtelige ambisjoner på dempefotfronten, går det akkurat.
Strømpadde nederst. 2 PSU’er i hylle to og DAC + streamer øverst. Blir ikke plass til støv en gang. Worst case: lage luftehuller i hylle over PSUene.
Tenker å holde PSUene og streamer/dac litt adskilt.

Strømpadde nederst. 2 PSU’er i hylle to og DAC + streamer øverst. Blir ikke plass til støv en gang. Worst case: lage luftehuller i hylle over PSUene.
Tenker å holde PSUene og streamer/dac litt adskilt.

Sist redigert: 

Jeg hadde selv mulighet til å teste Auralic Aries G2.2 for en stund tilbake, sammen med G2.1. Det var også mitt første møte med Auralic. Må si at det er en av de aller beste streamerne jeg har hørt hos meg, og det har blitt noen etter hvert
 Jeg hadde selv mulighet til å teste Auralic Aries G2.2 for en stund tilbake, sammen med G2.1. Det var også mitt første møte med Auralic. Må si at det er en av de aller beste streamerne jeg har hørt hos meg, og det har blitt noen etter hvert  Det var stor forskjell fra G2.1, faktisk, i tilfelle du skulle komme til å vurdere det på noe tidspunkt. Virker som at Auralic virkelig har gjort mye riktig med sine streamere og jeg mistenker at den innvendige skjermingen har mye å si for godlyden. Jeg har ikke hørt S1 ennå, men jeg innbiller meg at den, sammen med ekstern PSU, ikke er veldig langt i fra G2.2
 Det var stor forskjell fra G2.1, faktisk, i tilfelle du skulle komme til å vurdere det på noe tidspunkt. Virker som at Auralic virkelig har gjort mye riktig med sine streamere og jeg mistenker at den innvendige skjermingen har mye å si for godlyden. Jeg har ikke hørt S1 ennå, men jeg innbiller meg at den, sammen med ekstern PSU, ikke er veldig langt i fra G2.2