berxter
Hi-Fi freak
Jeg vet jeg trekker ham fram titt og ofte, men les kommentaren til Jim Wright: Stonekettle Station
B
B
Fy flate, det er godt skrevet.Jeg vet jeg trekker ham fram titt og ofte, men les kommentaren til Jim Wright: Stonekettle Station
B
+1, er det ikke det en skriver når man er enig. Kjempebok!
Typisk, svenskene er ti ganger bedre enn oss også i dette! Danmark er selvsagt IKKE representert - de er for drita til å finn avtrekkeren!Vis vedlegget 341515
USA er vinneren! Ser at statistikken er 4,5 år gammel, men de ligger nok på samme posisjon i dag også.
Er USA i fritt fall fordi man kan saksøke en 8 år gammel gutt? Det kan man sikkert i de fleste land, men med samme resultat som her - ingen erstatning.Jury rules against aunt who sued boy over hug - Westport News
"BRIDGEPORT — The case of the aunt who sued her young nephew over a reckless birthday hug, may have hinged on a plate of hors d’oeuvres.
Jennifer Connell, who claimed the 8-year-old boy was negligent when he jumped in her arms, knocked her down and broke her wrist, testified last week the injury made it hard for her to hold a plate of hors d’oeuvres.
At least one juror wrinkled her nose at that explanation.
“We just didn’t think the boy was negligent,” said the juror, who declined to be identified as she left the courthouse.
It only took 20 minutes Tuesday for six Superior Court jurors to decide Connell, 54, deserved zero in her civil claim against the boy."
USA er i fritt fall. Hvor ellers kan man saksøke en daværende 8 år gammel gutt som er uheldig...
-og da kan man være nesten sikker på at det er en "Elg i Solnedgang" som starter sponhelvete!Man kjenner som sagt ikke sine søsken før man har delt arv med dem!
Og som ingen egentlig har lyst på, men pokker heller om bruttern skal få den!!-og da kan man være nesten sikker på at det er en "Elg i Solnedgang" som starter sponhelvete!Man kjenner som sagt ikke sine søsken før man har delt arv med dem!
Hadde kanskje ikke vært så dumt med et "National Health Service" som i UK eller Scandinavia?
Oh Canada! Four in 10 Americans Want Wall on Northern Border
“If you cut off one, they're going to come in the other way.”
Vask munnen din BT! Slik er det ikke lov å tenke høyt engang!!Tenk om vi skulle laget en mur mot Sverige. Hvem skulle servert oss øllet?
Godt spørsmål! Muhamedanerne er notorisk upålitelige... men VI lever ikke i steinalderen lenger:Tenk om vi skulle laget en mur mot Sverige. Hvem skulle servert oss øllet?
Det er jevnlig lærebokrabalder i Texas. Årsaken til denne gangs var at man i en lærebok hadde beskrevet afrikanske slaver som immigranter og arbeidere. Den boken ble trukket tilbake etter protester - men mange mener det er feil at "akademia" får bestemme hva som skal stå i lærebøkene som deres uskyldige unge skal utsettes for. Motstanderne, som er mektige, klarer å lire av seg utsagn som dette:Det er vel en overdrivelse.
Derimot beslutter de at professorer ikke skal være en del av det statlige panelet som kvalitetssjekker lærebøkene og slik sikre fagkunnskap i panelet, hvilket heller ikke virker som en smart beslutning.
Helt riktig, noe jeg kanskje også i noen grad tilskriver deres tendens til å bo i mer organiserte og velstående samfunn enn salafistene.....Nyevangeliske kristne har ikke samme hangen til å sprenge seg selv i lufta i store folkemengder.