Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg
    Følgende merker kan lyttes til:
    Qln, Fyne Audio, Wharfedale, Cary Audio, Audio Analouge, EAR, Pass Labs, Mcintosh, Primaluna, Ifi, Acoustic Solid Jasmin Audio, Lumin, Tara Labs

    Ta kontakt med Lars Petter for avtale.

    jon@audioakt.no
    tlf: 47648489
    1.jpg


    2.jpg


    4.jpg


    7.jpg


    9.jpg




    10.jpg
     

    Vedlegg

    Kommentarer

    Jørn V Kile

    Medlem
    Ble medlem
    03.05.2016
    Innlegg
    27
    Antall liker
    22
    Sted
    Skjærhalden, Hvaler
    Det anbefales å ta en tur til Sarpsborgs «skjulte perle». Flott showroom og topp produkter. Audio Aktøren er dedikerte folk som vet hva de driver med. Det ryktes også at de serverer Østfolds beste kaffe og nybakte og velduftende kanelboller til alle som stikker innom…! 😎🎶
     

    larspetter

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    22.04.2011
    Innlegg
    31
    Antall liker
    35
    Torget vurderinger
    2
    Det anbefales å ta en tur til Sarpsborgs «skjulte perle». Flott showroom og topp produkter. Audio Aktøren er dedikerte folk som vet hva de driver med. Det ryktes også at de serverer Østfolds beste kaffe og nybakte og velduftende kanelboller til alle som stikker innom…! 😎🎶
     

    Dharmabum

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.03.2010
    Innlegg
    1.171
    Antall liker
    1.385
    Torget vurderinger
    11
    Er I Sarpsborg i dag og i morgen, muligens ta en lytt.
    Ta en lytt på Wharfedale Elysian 2 om du får mulighet! En svært allsidig og musikalsk høyttaler med en nøytral og stram spillestil. Sammen med Revival's portefølje et av de høyttalermerkene som gir mest for pengene nå om dagen etter min mening.
     
    Sist redigert:

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.477
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Endor
    Ta en lytt på Wharfedale Elysian 2 om du får mulighet! En svært allsidig og musikalsk høyttaler med en nøytral og stram spillestil. Sammen med Revival's portefølje en av de høyttalermerkene som gir mest for pengene nå om dagen etter min mening.
    ja, Wharfedale har mye spennende synes jeg :cool:
    og det koster ikke skjorta!
     

    larspetter

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    22.04.2011
    Innlegg
    31
    Antall liker
    35
    Torget vurderinger
    2
    Ta en lytt på Wharfedale Elysian 2 om du får mulighet! En svært allsidig og musikalsk høyttaler med en nøytral og stram spillestil. Sammen med Revival's portefølje et av de høyttalermerkene som gir mest for pengene nå om dagen etter min mening.
    Wherfdale Elysian 2 er fantastiske høyttalere . Spiller stort , fyldig , hurtig og ekstremt klart . Flott byggekvalitet og en høyttaler man kan nyte maaange timer uten og bli øre trett selv om den er nøytral, klar og detaljert . Spiller flott på flere forsterkere i porteføljen vår 😊🎶🎶
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.490
    Antall liker
    35.339
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Ligger Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg i ett av Norges fineste lokaler? Muligens... Uansett fra vi kom til vi gikk så ble vi behandlet som de viktigste personene på denne jord. Til tross for at dette er en "butikkavdeling" så var inntrykket her, "kom inn, slapp av og bare nyt". Et lite pusterom fra hverdagens stress.
    @larspetter fortalte at på menyen så var disse produktene fremme.

    (CARY 650 streamer
    Wharfdale Elysian 2
    McIntosh 352 int hybrid .
    Primaluna EVO 300 int
    Fyne Audio Classic X||
    Cary SLI 80 integrer forsterker
    AUDIO ANALOGUE Puzzini Anniversary
    Kabler taralabs høytaler kabel Caprice 2 og signal Caprice RCA)

    Fyne er ennå litt ung, og trenger ganske mange timer til før de kan levere fullt ut, men jeg fikk høre hva som bor i den, og regner med at neste gang jeg er på plass så vil de levere ennå mer. Sammen med Cary forsterkeren så låt det meget bra.

    Wharfdale Elysian 2 berørte meg fra første taktslag. Det låt utrolig bra - noe av det aller beste jeg har hørt fra tradisjonell kassehøyttaler under 100.000,-. Hvor mye McIntosh 352 skal ha æren, eller om Elysian 2 bare "er så god" vet jeg ikke. Neste gang hadde det vært kjekt å hørte de på litt andre forsterkere også for dette, dette var fint.
    PSX_20231009_200942_copy_3468x4624.jpg


    Takk for at vi fikk komme på besøk, hilsen to indianere fra Sarpsborgs dype skoger.
     
    Sist redigert:

    MakkinTosken

    En kjekkas
    Ble medlem
    21.02.2020
    Innlegg
    13.585
    Antall liker
    34.310
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Merkelig at Audio Aktøren bruker McIntosh til presentasjon? Fått inntrykk av at deres produkter ikke står høyt i kurs der i gården? Har ikke du også fått det inntrykket @Evo III ? :unsure:
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.490
    Antall liker
    35.339
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Dette gjelder i hvert fall ikke avdelingen i Østfold. Det er vel som i alt annet, forskjellig smak. Inntrykket jeg fikk i går var av en helt annen oppfattelse - der ble McIntosh flittig brukt.
     

    larspetter

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    22.04.2011
    Innlegg
    31
    Antall liker
    35
    Torget vurderinger
    2
    Ligger Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg i ett av Norges fineste lokaler? Muligens... Uansett fra vi kom til vi gikk så ble vi behandlet som de viktigste personene på denne jord. Til tross for at dette er en "butikkavdeling" så var inntrykket her, "kom inn, slapp av og bare nyt". Et lite pusterom fra hverdagens stress.
    @larspetter fortalte at på menyen så var disse produktene fremme.

    (CARY 650 streamer
    Wherfdale Elysian 2
    McIntosh 352 int hybrid .
    Primaluna EVO 300 int
    Fyne Audio Classic X||
    Cary SLI 80 integrer forsterker
    AUDIO ANALOGUE Puzzini Anniversary
    Kabler taralabs høytaler kabel Caprice 2 og signal Caprice RCA)

    Fyne er ennå litt ung, og trenger ganske mange timer til før de kan levere fullt ut, men jeg fikk høre hva som bor i den, og regner med at neste gang jeg er på plass så vil de levere ennå mer. Sammen med Cary forsterkeren så låt det meget bra.

    Wherfdale Elysian 2 berørte meg fra første taktslag. Det låt utrolig bra - noe av det aller beste jeg har hørt fra tradisjonell kassehøyttaler under 100.000,-. Hvor mye McIntosh 352 skal ha æren, eller om Elysian 2 bare "er så god" vet jeg ikke. Neste gang hadde det vært kjekt å hørte de på litt andre forsterkere også for dette, dette var fint.
    Vis vedlegget 959254

    Takk for at vi fikk komme på besøk, hilsen to indianere fra Sarpsborgs dype skoger.
    Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding . Bra dere koste dere med besøket og produktene dere lyttet på . Som du sier , Fyne Classic X|| har bare fått ca 10 prosent av total innspillingstid . Normalt blir ikke utstyr som ikke er 100 prosent innspilt demonstrert . Dere fikk allikevel en time på disse og det spilte vakkert i mine ører og deres fikk jeg klar tilbake melding på . Ja , Fyne og Cary sli 80 er meget gode sammen .
    wharfdale Elysian 2 spiller flott på 352 , men neste gang dere kommer skal vi koble opp Primaluna, Cary og Audio analogue . Vurder da selv om de yter Elysian samme magi som 352.
    Tror ikke dere blir skuffet av disse kombinasjoner heller .
    Spennende med inntrykkene dere kommer med etter neste demo kveld .
    Alltid hyggelig med folk som er genuint opptatt av lyd og kan lyd faget . Faglig bakgrunn er alltid gøy.
    Ser frem til neste demo med dere 2 😊🎶🎶
     
    Sist redigert:

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.853
    Antall liker
    50.905
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Wherfdale heter vel Wharfdale? Får inntrykk av at dette låt bra, må få med meg noen på en lytt😁
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.490
    Antall liker
    35.339
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Stemmer. Retter på det nå.
    Burde ha visst dette da jeg eier høyttalere av samme produsent selv 🫣
     

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.477
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Endor
    ....... og det koster ikke skjorta!
    Jeg har jævli dyre skjorter :ROFLMAO:

    Jeg kjøpte engang Wharfedale Diamond 9.0 fra Amazon til £59.00, latterlig lav pris og den gang (Mai 2017) sjokkerende hvor mye Wharfedale ga for pengene. Dette er langt fra hi-end men til anlegg #3 eller hjemmekontor er Wharfedale Diamond bulls-eye, jeg vet ikke om noen som har samme price/value proposition som Wharfedale :love:

    (Dette var høyttalerne i min leilighet i Ukraina, funket det)

    Men det jeg ser etter nå er ultra hi-end 2 veis stativhøyttalere, i statement klasse, med magi som tar pusten fra meg ... de koster mye mere enn skjorta :ROFLMAO:
    Jeg må besøke dere i Sarpsborg ;)

    61z3j8yFwEL._AC_SL1500_.jpg
     
    Sist redigert:

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.512
    Antall liker
    8.058
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Var innom på et særdeles hyggelig besøk i går kveld, der jeg fikk lytte til Fyne Classic XII og Wharfedale Elysium 2, på McIntosh og EAR forsterkeri, samt en Cary streamer. Supre høyttalere, supre forsterkere og streamer. Spesielt Elysium 2 er et veritabelt funn til prisen.

    Et besøk anbefales på det høyeste for de som måtte være innen rekkevidde!
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.490
    Antall liker
    35.339
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Fikk lov til et besøk på søndag. Fyne har fått ristet seg løs mye siden sist gang, og Wharfedale Elysium 2 låt fremdeles utrolig godt. Byttet litt frem og tilbake på forsterkere.
    PSX_20231203_210713.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

Audio Aktøren
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.160
Link til alle artikler
164
Audio Aktøren sine annonser
Bransjenyheter
Audio Aktøren bygger om butikken i Horten

Audio Aktøren bygger om butikken i Horten

  • 1
Vi rydder opp på lager mange god biter. Alt fra dyrt til billig. Vi gir også bort 30 år med Hi-Fi blader. Conrad johnson ACT2 Serie 2 Audio Note DAC 3.1X Cary Audio CAD-805 AE med div rør Cary...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet fra ifi GO bar Kensei

Nyhet fra ifi GO bar Kensei

  • 0
Nyhet fra ifi GO bar Kensei Prisen er 5.995,- og den er på lager. Ta kontakt: Terje tlf 90762967 mail: terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker

Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker

  • 3
Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker. Om noen ønsker å lytte mer på master tape er det bare å ta kontakt for avtale. Terje tlf 90762967 mail: terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Sound society messe i København, Scandic Sluseholmen 2-3 mars

Sound society messe i København, Scandic Sluseholmen 2-3 mars

  • 2
Audio Aktøren er distributør for TaraLabs kabler i Skandinavia, så stiller vi selvfølgelig på messen i København 2-3 mars. Vi stiller med et flott oppsett som består av Nagra Classic pre- og...
Fortsett
Bransjenyheter
For første gang i Norge Aidas Cartridges

For første gang i Norge Aidas Cartridges

  • 20
Velkommen til demo av Aidas hos Audio Aktøren Link aidas cartridges Terje Nilsen 90762967 terje@audioakt.no Our philosophy is to produce superior phono cartridges that provide outstanding...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg for demo av Icon Audio

Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg for demo av Icon Audio

  • 9
Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg Følgende merker kan lyttes til: Icon Audio ,Qln, Fyne Audio, Wharfedale, Cary Audio, Audio Analouge, EAR, Pass Labs...
Fortsett
Topp Bunn