Beklager treg respons.
Her kommer jeg med diverse bilder av betjeningsmenyene til WiiM Mini:
Her ser dere hovedsiden som åpnes opp med en gang man åpner app’n. Dere ser her at jeg ikke har noe musikk lagt under “My Library“. Her hadde jeg lagt ned musikk jeg hadde lagret lokalt. Dere kan se at jeg her valgt Tidal og vTuner som de to eneste musikktjenestene (vTuner er en utmerket radiotjeneste som tilbyr det meste av radioer fra hele verden)
Vis vedlegget 877998
Her er noen av de andre tjenestene som du kan velge å bruke via WiiM. Det er flere og de tilfører nye ganske så ofte:
Vis vedlegget 877999
Og her er oppsettsmenyen. Den er av typen “set and forget“ og du er sjeldent her inne med mindre du ønsker å endre på noe slik som feks EQ eller volumkontroll. Jeg har valgt fast volum men du kan også velge å justere den via app’n.
Vis vedlegget 878000
Og her er jeg inne på EQ for å vise dere valgene dere har her:
Vis vedlegget 878001
Til slutt går jeg inn på selve betjeningsdelen. Jeg er her inne i musikkavspilleren og har valgt Tidal og her ser dere de siste albumene jeg har lagt til i Tidal. Du kan sortere album på artist, dato lagt til osv:
Vis vedlegget 878003
Og her er albumet jeg lytter på nå. Du kan velge å spille av sangene i random rekkefølge og dette gjelder både om du spiller av album eller spillelister. Du kan også sortere spillelister etter artist, dato osv. Du ser også dataene for avspillingen her: 919 kbps, 16 bits, 44,1 kHz:
Vis vedlegget 878004
Og før jeg glemmer det, WiiM kan også stemmestyres hvis man er bruker av slike tjenester eller man kan betjene avspillingen med å bruke touch panelet på boksen.
Håper dette ga noen svar. Det er verdt å nevne at det ikke er noen forsinkelser her. Alt skjer og responderer med en gang.
Mvh
-BB-