- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Enda litt fart og moro igjen. Da tåler vi også litt alvor:
Vedlegg
-
5.9 KB Visninger: 228
Johannes Paul som avlegger sin attentat-mann en visitt?dag1234 skrev:Enda litt fart og moro igjen. Da tåler vi også litt alvor:
Stemmer det. Paven for øvrig han i hvit sutan.lars_erik skrev:Johannes Paul som avlegger sin attentat-mann en visitt?dag1234 skrev:Enda litt fart og moro igjen. Da tåler vi også litt alvor:
Utrolig hva vi ateister får med oss av kunnskap ;Ddag1234 skrev:Stemmer det. Paven for øvrig han i hvit sutan.lars_erik skrev:Johannes Paul som avlegger sin attentat-mann en visitt?dag1234 skrev:Enda litt fart og moro igjen. Da tåler vi også litt alvor:
Det er nesten så jeg ikke tror det går an.lars_erik skrev:Utrolig hva vi ateister får med oss av kunnskap ;Ddag1234 skrev:Stemmer det. Paven for øvrig han i hvit sutan.lars_erik skrev:Johannes Paul som avlegger sin attentat-mann en visitt?dag1234 skrev:Enda litt fart og moro igjen. Da tåler vi også litt alvor:
Ikke sant?dag1234 skrev:Det er nesten så jeg ikke tror det går an.lars_erik skrev:Utrolig hva vi ateister får med oss av kunnskap ;Ddag1234 skrev:Stemmer det. Paven for øvrig han i hvit sutan.lars_erik skrev:Johannes Paul som avlegger sin attentat-mann en visitt?dag1234 skrev:Enda litt fart og moro igjen. Da tåler vi også litt alvor:
Det gjør det næsten ikkje heller....dag1234 skrev:Det er nesten så jeg ikke tror det går an.lars_erik skrev:Utrolig hva vi ateister får med oss av kunnskap ;Ddag1234 skrev:Stemmer det. Paven for øvrig han i hvit sutan.lars_erik skrev:Johannes Paul som avlegger sin attentat-mann en visitt?dag1234 skrev:Enda litt fart og moro igjen. Da tåler vi også litt alvor:
Kanskje dette kan få litt fart på fantasiene dine?lars_erik skrev:Kjedelig tråd! Ingen korgutter som er misbrukt? Eller biskoper med løsunger? Eventuelt røde hunder?
Boring!dag1234 skrev:Kanskje dette kan få litt fart på fantasiene dine?lars_erik skrev:Kjedelig tråd! Ingen korgutter som er misbrukt? Eller biskoper med løsunger? Eventuelt røde hunder?
http://www.katolsk.no/nyheter/2012/...om-makt-ansvar-tillit-og-seksuelle-krenkelser
^Det der ser ut til å være litt i overkant av et eller annet substrat som virker enda mer forvirrende enn Møllers tran. Håper ikke det gir en tilsvarende hangover.Imperial skrev:Lord, your name is everlasting, prince of peace, Jesus lord of all, I am, I am your servant, evermore, until..
Make them see.. SEE!
De som ikke bekjenner, Jesus er herre, hør ei på dem..
For de som ikke bekjenner, dem er ei gitt noen form for autoritet, noen form for svar...
Jesus er herre!
Johannes 4:15: Den som bekjenner at Jesus er Guds Sønn, i ham blir Gud, og han i Gud.
Efeserne 2,8-9: 8 For av nåde er I frelst, ved tro, og det ikke av eder selv, det er Guds gave, 9 ikke av gjerninger, forat ikke nogen skal rose sig.
Så alt man trenger å gjøre er å bekjenne att Jesus er herre!!!
Man trenger ei en prest å gi syndenes forlatelse!!!
Man trenger bare å uttale: Jesus er Herre! Tilgi meg!!!
Så er man der man trenger å være!!
Hva for djevel driver å styrer katolikkene? Hvem vet? Satan er en løgner...
Hvordan våger de å røve gleden ved frelsen fra menneskene!! Vet de ikke hva for en straff det innebærer???
imp.
Jeg trodde du var død. Men så er det liv i deg altså. Har du blitt Jehovas Vitne?Kabeldragern skrev:Litt mere juice:
- Jesus døde ikke på korset
- Jesus hadde arvinger (med Maria Magdalena)
- "Korsfestelsen" var arrangert
- Romersk hersker var med på det...
- Bibelen er konstruert i ettertid
- Sterke krefter prøver å holde på disse opplysningene den dag i dag
- Vatikanet prøver å holde stillingen ved å overisle oss med løgn
Om noe er i endring i disse "endetider" så er det at sannheten kommer kommer fram og at det er endetiden på løgnenes tidsalder.
Hahahaha - lever i beste velgående! LANGT i fra Jehovas Vitne - selv om de kanskje er inne på noe....dag1234 skrev:Jeg trodde du var død. Men så er det liv i deg altså. Har du blitt Jehovas Vitne?Kabeldragern skrev:Litt mere juice:
Om noe er i endring i disse "endetider" så er det at sannheten kommer kommer fram og at det er endetiden på løgnenes tidsalder.
Å finne frem til noe slikt i internettmylderet tyder på en viss dedikajson. Gått til hodet? Rendyrket intelligent satanisme ville fremstått relativt normalt, og ikke autistisk. ;DGjestemedlem skrev:
Ja, men med de meningene der så sklir du rett inn blant Vitnene. Det er jo som hentet fra Vakttårnet, for det er vel det du har som kilde?Kabeldragern skrev:Hahahaha - lever i beste velgående! LANGT i fra Jehovas Vitne - selv om de kanskje er inne på noe....dag1234 skrev:Jeg trodde du var død. Men så er det liv i deg altså. Har du blitt Jehovas Vitne?Kabeldragern skrev:Litt mere juice:
Jeg er hedning! ;D
Undertegnede har ALDRI vært i nærheten av Jehovas Vitne-status (tvert om), men vil allikevel tilslutte meg hr. Kabeldragerens påstander, dog pr. nu etter et visst overforbruk av statlig aksepterte rusmidler (anno 2012, altså). Eventuelle trykkfeil og uklare meldinger best belastes den norske stat.)dag1234 skrev:Ja, men med de meningene der så sklir du rett inn blant Vitnene. Det er jo som hentet fra Vakttårnet, for det er vel det du har som kilde?Kabeldragern skrev:Hahahaha - lever i beste velgående! LANGT i fra Jehovas Vitne - selv om de kanskje er inne på noe....dag1234 skrev:Jeg trodde du var død. Men så er det liv i deg altså. Har du blitt Jehovas Vitne?Kabeldragern skrev:Litt mere juice:
1. Jesus døde ikke på korset
2. Jesus hadde arvinger (med Maria Magdalena)
3. "Korsfestelsen" var arrangert
4. Romersk hersker var med på det...
5. Bibelen er konstruert i ettertid
6. Sterke krefter prøver å holde på disse opplysningene den dag i dag
7. Vatikanet prøver å holde stillingen ved å overisle oss med løgn
Jeg er hedning! ;D
Dette med virkelighet interesserer meg. Vi lever sånn ca. 75 år +/-. Thats it. Punktum. Virkelighet. Begrepet utvannes hver gang en dust tar det i sin munn.Honkey-Chateau skrev:7. Vatikanet LEVER AV sin egen livsløgn!! Klart de sloss med nebb, klør og monetær makt I MOT alle som forsøker å bringe vitenskap og virkelighet inn i diskusjonen!
Honkey eller no' sånt
...
....eller ikke.RojohII skrev:Dette med virkelighet interesserer meg. Vi lever sånn ca. 75 år +/-. Thats it. Punktum. Virkelighet. Begrepet utvannes hver gang en dust tar det i sin munn.Honkey-Chateau skrev:7. Vatikanet LEVER AV sin egen livsløgn!! Klart de sloss med nebb, klør og monetær makt I MOT alle som forsøker å bringe vitenskap og virkelighet inn i diskusjonen!
Honkey eller no' sånt
...
Overhodet ikke. Min kilde er forskning utgitt i boks form i 1982. Sist jeg fikk Jehovas Vitne på døra ba jeg dem høflig om å dra til helvete - hvilket de også gjorde; de dro bort til naboen og der er det et sant helvete har jeg hørt...dag1234 skrev:Ja, men med de meningene der så sklir du rett inn blant Vitnene. Det er jo som hentet fra Vakttårnet, for det er vel det du har som kilde?Kabeldragern skrev:Hahahaha - lever i beste velgående! LANGT i fra Jehovas Vitne - selv om de kanskje er inne på noe....dag1234 skrev:Jeg trodde du var død. Men så er det liv i deg altså. Har du blitt Jehovas Vitne?Kabeldragern skrev:Litt mere juice:
Jeg er hedning! ;D
Her tar du mannen og ikke ballen. Det er ikke pent gjort av en som påstår han er kristen...dag1234 skrev:Kabeldrageren får noen raptuser fra tid til annen. Det gir seg utslag i utfall mot det han kaller Vatikanet. Selv tror jeg han egentlig mener den katolske kirke, men at han ikke vet forskjellen. Han har aldri klart å dokumentere noen av sine påtander.
Han klarer ikke lese eller forholde seg til de kilder jeg har lagt ut. Da blir det meningsløst å diskutere med ham, og jeg konkluderer med at det er best å ikke mate trollet.
De som klarer å følge med lenge nok, og dem er det noen av på Sentralen - selv om vi nå nok mistet Kabeldrageren, kan se erkebiskopen av Sydney sette erkeateisten og religionshateren Richard Dawkins på plass under denne tv-debatten:
dag1234 skrev:De som klarer å følge med lenge nok, og dem er det noen av på Sentralen - selv om vi nå nok mistet Kabeldrageren, kan se erkebiskopen av Sydney sette erkeateisten og religionshateren Richard Dawkins på plass under denne tv-debatten:
På ingen måte. Vi har akkumulert kunnskap fra de som har gått foran oss; det kalles vitenskap - det er derfor verden går framover. Så har vi de som sverger til vrangforestillinger. Når dise er organiserte kalles det religion og de blir fritatt for krav om behandling.RojohII skrev:Et utgangspunkt som maner til en slags ydmykhet. Vi har ca. 75 år på å lære den (virkeligheten) å kjenne. Thats it. Å lage krig på off-topic på Hifisentralen virker med ett lite hensiktsmessig?
-Johan![]()