Eidsvåg er en sikker vinner her hos meg.bambadoo skrev:Både Vamp og Bjørn Eidsvåg kom med ny plate idag. Hvem foretrekker du?
oddgeir skrev:Ingen av dem. Jeg skal ha Rita Eriksen, norges svar på Emmylou.![]()
Ja. Det alt for få mikrofonhelikoptre i popmusikken nu for tiden.Rojoh skrev:Stavangerensemblet
Nå handlet ikke tråden om vestlandsmusikk, men om Vamp vs Eidsvåg..Jaerbu skrev:Hm, 14 innlegg om vestlandsmusikk og ingen har nevnt Tønes nye plate???.
Ærlig talt folkens her må det skjerpings til.![]()
Da er det på tide at du skifter shampoo.... ;DSOEDAL skrev:Jeg får flass av Bjørn Eidsvåg...
Hmmm..... takk for tipset.Marcus skrev:Jeg gikk for Vamp, men gleder meg mer til juleplata fra Flecktones som jeg mener kommer ut nå den 30.!
Noe å høre på muligens.. Har nesten alt av Eidsvåg, mangler Vertigo og den nye (Pust). Det samme med Vamp, mangler også den nye.. Tønes må jeg muligens også få tak i da..Jaerbu skrev:Tønes er hverken Vamp eller Eidsvåg. :
Han er derimot en venn av Eidsvåg, og lager enda bedre viser.
Dette valget stod jeg faktisk overfor i går, var på vei hjem fra Messa i Tr.heim og skulle ha litt bilmusikk. På bensinstasjonen stod disse to platene utstilt ved kassa.... Jeg kjøpte Vamp, grunnet dama som insisterte. :mteinum skrev:Jeg kommer til å kjøpe vamp grunnet coveret.
Tull og tøys! Så mye dårlig musikk som finnes rundtomkring og så sammenligner du disse med pest og kolera?Voff skrev:Pest eller kolera?![]()
![]()
Sier du det... Jeg får høre litt på disse først, kanskje heller utvide Per Fronth samlingen ved å dra til BI-Z...Finn M skrev:Både hun og jeg angrer nå at det ikke var Eidsvåg vi kjøpte, skikkelig nedtur....![]()
Dette støtter jeg fullt ut. Vamp klarer ikke å følge opp med ny vokalist og i tillegg er låtmaterialet for dårlig etter min mening.HCS skrev:Vamp uten en god nok vokalist og Bjørn som gjentar seg selv til det kjedsommelige...
KJøpte forrige idsvåg plata ,(NÅDE) der var det jo en skikkelig landeplage :FLODEN....låta er fin den , men ble vel misbrukt som ¨radiomatriale......rolfozzy skrev:Og jeg som var så dum at jeg kjøpte Vamp, og ikke bare det, jeg liker faktisk plata.
Men jeg kan garantere at jeg aldri kjøper Eidsvåg. Han har jeg aldri likt.
Finn M skrev:....Børge tok fullstendig av i et par soloer og stjal hele showet. Jeg satt slik til at jeg kunne se at Bjørn etterhvert begynte å kikke litt engstelig bort på sin gitarist, det var jo tross alt en kirkekonsert.... ;D