Denne saken dreier seg vel egentlig ikke om Valla vs. Yssen. Det er vel, hvis man har giddet å følge med, et spørsmål om Valla og hennes personlighet og intet annet.
Valla er avslørt som Norges riksmobber ! Vi har fått 5-6-7 saker presentert der Valla har trakkasert medarbeidere.( Og Gud vet hvor mange som kke er blitt kjent ? ) Dette har intet med personlig kjemi mellom Valla og Yssen å gjøre. Det hele koker ned til at Valla er en mennesketype som tydeligvis må nedvurdere andre for å hevde seg selv. Typisk mobber!
Da hjelper det ikke at LO under henne har oppnådd det og det ! LO kan med Valla som leder ikke hjelpe arbeidstakere som blir mobbet på jobben, sorry men i en slik situasjon vil ikke LO ha troverdighet ! Dessuten vil nok LO miste mange medlemmer med Valla fortsatt som leder. Personlig vil ikke jeg være medlem i en organisasjon som har en notorisk drittsekk som leder !! Å akseptere en slik leder vil være det samme som å akseptere mobbing ! Ok, hvis man synes mobbing er greit er det jo en annen sak. Og hvis man som de som legger skylden på Yssen mener det er mobbeofferet som har skylden for mobbingen er det også en ærlig holdning, selv om jeg synes den er avskyelig.
Jeg lurer bare på om dere som støtter Valla selv var / er mobbere på skolen / jobben siden dere tar hennes parti ? Hvis LO sjefen kan ha lov til å mobbe er det vel greit om Per mobber Pål på skolen, er det ikke ?
Ok at hun har oppnådd mye, men det rettferdiggjør ikke dævelskapen hun har bedrevet. Hitler fjernet arbeidsløsheten i Tyskland, og som det ble sagt i samtiden begynte togene å gå i rute ! Det er da vel ingen " in his right mind " som mener det skulle frikjenne Hitler for dævelskapen han bedrev ? Før det nå kommer et hylekor som sier at sammenligningen halter, la meg si at i grovhet og menneskeforakt ligger Hitler i Champions League mens Valla i høyden er i 3de. divisjon bedrift. Her er det prinsippet det gjelder: " HENSIKTEN RETTFERDIGJØR IKKE MIDDELET !! "