G
Gjestemedlem
Gjest
Tja, mine medsammensvorne ligger på rundt 0,2% så 'vinner valget' er vel i overkant optimistisk på nåværende tidspunkt.Syns du dette fortjener et smilefjes. Bare vent du når Erna og Siv braker sammen samtidig som de må hente støtte fra V og KrF. Rene muppet showet spør du meg. D er vel ingen ute i den store verden som skjønner at d er nødvendig med regjeringsskifte i et land som flommer over av honning. Men, Gjestemedlem, det ser ut som du og dine medsammensvorne sytpeisa vinn valget. Gruer meg til den velkjente borgerlige arrogansen, men jeg regner med at idyllen sprekker om en stund. Erna har ikke peiling på økonomi, Siv sliter med temperamentet, bedre blir det nok heller ikke at Siv må spille annen fiolin. SV vil nok holde seg over sperregrensa, og du, Gjestemedlem,må nok pent tro på julenissen fordi KrF er i vippeposisjon. Ha, ha, he,hi.Akkurat nå:
SV
3,9%
![]()
Krf kommer i maktposisjon. Det er beklagelig. De er jo den borgerlige versjonen av SV. ... men slik er demokratiet. Mange mennesker ønsker at de skal få innflytelse og da må de nok få gjennomslag for noen av sine saker.