Mye å like med Kuzma spillere, men personlig har jeg estetiske problemer med avslutningen av tonearmen.
Men det er kanskje bare meg, da?
Mye å like med Kuzma spillere, men personlig har jeg estetiske problemer med avslutningen av tonearmen.
Nei, eg synes spelaren min var penare med originalarmen. Overgang til 12" let betre, så då får Kuzma berre stikke rumpa ut og blokkere for akryllokket.Mye å like med Kuzma spillere, men personlig har jeg estetiske problemer med avslutningen av tonearmen.
Synes også den nye SL 1000R er pen.Nei, eg synes spelaren min var penare med originalarmen. Overgang til 12" let betre, så då får Kuzma berre stikke rumpa ut og blokkere for akryllokket.
Elles er vpi-drivverket mitt ganske kjedeleg å sjå på, sjølv om det funkar betre enn alt anna eg har hatt, (kanskje med unntak av Technics SL 1000 mk ll)
Penaste spelaren er etter min smak Technisspelaren til Tosken.
Flott spiller. Din Valentino?
Det stemmer. Husker jo at du er en trofast Thorens tilhengerNeida. Min er mer Tandbergaktig.
Ikke bareMye å like med Kuzma spillere, men personlig har jeg estetiske problemer med avslutningen av tonearmen.