O
omholt
Gjest
Synes dette er et gjennomført rom.
Vedlegg
-
23.2 KB Visninger: 1.377
-
18.2 KB Visninger: 1.361
|
Gøy med stua til lillebror med i tråden jaomholt skrev:Synes dette er et gjennomført rom.
Det er greit...Hagto skrev:Hadde tenkt at hovedfokus i denne tråden skulle være på selve lytterommet, og så skulle anlegget komme i andre rekke. Synes tråden begynte meget bra, med mange flotte bidrag. Etterhvert skled den ut, og det er blitt mer og mer en anleggtråd. Synes vi har mye bilder av anlegg i andre tråder. Denne var først og fremst dedikert lytterommet.
Fine anlegg, dogjohnnygrandis skrev:Det er greit...Hagto skrev:Hadde tenkt at hovedfokus i denne tråden skulle være på selve lytterommet, og så skulle anlegget komme i andre rekke. Synes tråden begynte meget bra, med mange flotte bidrag. Etterhvert skled den ut, og det er blitt mer og mer en anleggtråd. Synes vi har mye bilder av anlegg i andre tråder. Denne var først og fremst dedikert lytterommet.
Beklager om jeg ble litt ivrig...
MVH Johnny
Tror det er den nye trenden innen tweaks som kommer på vårparten-08.Valentino skrev:Er det der til høyre fugleburet KW ønsker seg til jul?
det som er ekstra spesiellt er altså at all elektronikken ( minus monoblokker ) er rotert 90 grader under Kuzmaen, det gjør det mulig å ha spilleren stående på en "sokkel" samtidig som utskifting og kabelbytter går lett. Originalt og smart.Hagto skrev:Har også lagt merke til rommet som Valentino kom med. Spesiellt pga skapet/hylla som platespilleren sto på. Synes den var ganske original.
Her bilder av rommet slik jeg har sett dem tidligere. Går vel an med et par bilder til, selv om det kanskje ikke er rette høyttalere på disse bildene![]()
Tack för det!RoDa skrev:Fra Engelholms tidligere rom:
Steike! DET var lekkert det!TomTom skrev:Fikk ikke til å hente bilder fra denne siden, men personlig synes jeg det er noe av det mest stilistke 'gutterommet' jeg har sett. Følg linken
http://www.minhembio.com/miper
Vel, blindlytting handler jo ikke om å ha øynene igjen, men om å ikke vite hva det spilles gjennom. Lar seg fint gjøre om man bare skjuler komponenten! ;DKarma skrev:Det kan ikke være lett å motivere seg for blindlytting i slike vakre omgivelser, som en del av eksemplene i denne tråden viser.
Spørsmålet er egentlig om visuell nytelse påvirker vår oppfattelse av lyd på samme måte som et vakkert vinglass utvilsomt påvirker vår oppfattelse av vinens kvaliteter.![]()
Se hva tomtom har skrevet litt lenger oppe på siden.thomand skrev:Syns dette ser innbydende ut
Ooops :-[ :-\C._Alshus skrev:Se hva tomtom har skrevet litt lenger oppe på siden.thomand skrev:Syns dette ser innbydende ut![]()