Forsterkere Vakre forsterkere

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    33.587
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Tenk dere en ganske bred benk. På den, i tillegg til en Thorens TD 125 LB, Tandberg 3001*, 3002 og 3003 tett sammen, med teakplater kun på de to synlige ytterste sidene.
    Skjult i skap og skuffer under benken andre nødvendigheter som streamer, SACD-spiller, platebørste og vinåpner/øljekk.

*FM-tuneren er bare der for å se bra ut. Streameren sørger for radio.

Kvakksalver

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.01.2003
    Antall liker
    190
    Torget vurderinger
    1
    Det er jo ikke veldig hyggelig å bruke utrykk som «stygt som juling» og slike ting, men man får ha sine meninger. Jeg har mine også, men gulper ikke ut med det i en tråd som dette, som skal være en feel-good tråd. Men jeg kan jo ta feil.
    Det er da ingen grunn til å ta det personlig om noen synes det en selv synes er stygt. Antar de fleste her på forumet er voksne og trygge på seg selv og sin egen smak.

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.880
    Torget vurderinger
    12
    Det er da ingen grunn til å ta det personlig om noen synes det en selv synes er stygt. Antar de fleste her på forumet er voksne og trygge på seg selv og sin egen smak.
    Å være voksen og trygg på seg selv og egen smak innebærer også at man ikke trenger skrike ut om det man ikke liker i enhver anledning. Det kan like gjerne slå tilbake ;).

xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    13.564
    Sted
    Holmestrand
    DP et stygt som juling. Bare brutalt og industrielt. Ingen eleganse eller finesse. Lyden er sikkert utmerket, dog.
    DP er jo heftige saker.
    Å bygge dette blir vel fort litt brutalt, siden det er stort og tungt.
    Som jeg ser det så er DP velbygd på alle vis.
    Mange som skårer vesentlig høyere på "stygtsomjuling-skalaen" i mine øyne.

MB-S124

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.05.2012
    Antall liker
    1.600
    Hehe, ja og A5 er den mest brutale av de alle. Hvor digert og heftig det er ser man ikke før man står ved en. Husker jeg fikk et sug i magen og kort pustebesvær da jeg så min første gang.

Bunnsolid, brutalt og samtidig elegant (det ligger i de tekniske detaljene..), og det er den røde tråden i alle modellene.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn