635CSi ??Jeg synes denna er gill.
Eventuelt; - hvem.Tydelig at det er vårslipp i Trondheim. I dag har jeg sett en Ferrari, en McLaren og den Aston Martinen jeg så i går. Hvor tar de pengene fra?
Vi er vel egentlig forbi blasfemi og alt langt inne i sedeligheten med den Jaguaren.Men så var det dette med dekk og felger da. De to siste eksemplene grenser mot blasfemi....
Ihvertfall når Pininfarina hjalp til. 504 coupe/cabrio
Peugeot eide den gangen Pinifarina.Ihvertfall når Pininfarina hjalp til. 504 coupe/cabrio
En sånn har jeg hatt! Stor og "fin" (ikke all var helt enige)...en slags evighetsmaskin, hadde det ikke vært for rusta som tok knekken på gulvet bak og under baksetet slik at alle som satt der ble våte i ræva om det var antydning til fuktighet på bakken i tillegg til at utsikten kunne være skremmende for noen (om man kikket ned)^Firedørsutgaven av 504 var også designet hos Pininfarina. Bra den og.
Vis vedlegget 1019872
En kompis blev en mørk kveld for mange år siden rutine-stoppet i sin Merc. 220D-8 stationsvogn.En sånn har jeg hatt! Stor og "fin" (ikke all var helt enige)...en slags evighetsmaskin, hadde det ikke vært for rusta som tok knekken på gulvet bak og under baksetet slik at alle som satt der ble våte i ræva om det var antydning til fuktighet på bakken i tillegg til at utsikten kunne være skremmende for noen (om man kikket ned)
Den klart vakreste småbilen på markedet.Jeg synes de kan det fremdeles. Peugeot e-208 designmessig er en av de finere små elbilene på markedet.
Vis vedlegget 1019602
Holder en knapp på 507635CSi ??
I så fald den vakreste, BMW noensinne har laget
Saloon car da..... (i nyere tid)Holder en knapp på 507
To til