|
Denne skulle jeg mer enn gjerne hatt i garasjen...
Slowmotion; Filister!Male den mattsvart og putte i en big block med presse, det hadde vært noe!Bentley S2 Continental 1961,![]()
? ?Slowmotion; Filister!Male den mattsvart og putte i en big block med presse, det hadde vært noe!Bentley S2 Continental 1961,![]()
Uoppnåelig i dag men gud-bedre så vakkert! Miura er Mr Gandinis mesterverk:
-BB-
? ?Slowmotion; Filister!Male den mattsvart og putte i en big block med presse, det hadde vært noe!Bentley S2 Continental 1961,![]()
Jeg likte bedre det jeg leste på wiki da jeg søkte; "en selvgod og intolerant person". Det er jo meg i et nøtteskall!? ?Slowmotion; Filister!
Filister: En som er uvitende om kunst og kultur! Rett og slett en barbar! Big Block i en slik bil..!!! Jeg gremmes!!
Fin lyd det skal medgis, men ikke i den bilen!
Den er bare lekker!Bugatti Type 51 Dubos Coupe
![]()
![]()
Nei det tror jeg ikke noe på!Jeg likte bedre det jeg leste på wiki da jeg søkte; "en selvgod og intolerant person". Det er jo meg i et nøtteskall!? ?Slowmotion; Filister!
Filister: En som er uvitende om kunst og kultur! Rett og slett en barbar! Big Block i en slik bil..!!! Jeg gremmes!!
Fin lyd det skal medgis, men ikke i den bilen!
Åtter og presse i denne, mmmmmmm........Bugatti Type 51 Dubos Coupe
![]()
![]()
Den frister til å bli sett i, men ikke til å sitte i.Men finish på interiøret hadde Reodor Felgen gjort bedre....