Ser ut som ett fartyg som gått på grund.8)Dere må se på året for oppføring på holmen.
Skulle man endelig flytte på seg så er dette det mest attraktive jeg som sjø- og båtinteressert ekte Oslogutt har sett på det jeg kan huske...
Titt på alle bildene - vel anvendt tid!
Vis vedlegget 543495
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=122137842
Det er noe rart med taket. Stikker for langt ut.Skulle man endelig flytte på seg så er dette det mest attraktive jeg som sjø- og båtinteressert ekte Oslogutt har sett på det jeg kan huske...
Titt på alle bildene - vel anvendt tid!
Vis vedlegget 543495
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=122137842
Nei, den dukket ikke opp på min FINN search før i går så det kan ikke stemme.Har ikke du lagt ut denne posten for noen uker siden også? Med samme tekst og bilde.
Tidstypisk. Skulle klart å leve med det, gir god ly for verandaene.Det er noe rart med taket. Stikker for langt ut.
Fossefall?Litt mye å betale for å bli sett ned på av vår felles venn Fosse der i åsen.
Det blir neppe meg, men jeg har i det minste utøvd en sommerfest på den eiendommen på tidlig 80-tall. Dette stedet huset også oppveksten til en av våre OL-vinnere i seilas. Vi heiste forøvrig hans far halvveis opp i flaggstanga rundt midnatt. Vinkjelleren klarte vi aldri å tømme helt. Resten av historien vil forbli en heidundranes hemmelighet.Vi er enige om at den første av oss som får råd har neste sommerfest i OVK?
Hvilken farge ville du valgt?
Største utfordringen med Båly - alle Siddisene!
Hyggelig at dette blir sett og satt pris på. Samtidig fullt fortjent.
ØKAW har skiftet navn til Fabel Arkitekter, men er fortsatt landets ubestridte autoritet på hoppbakker.
Driver b.l.a. med rådgiving på et stort «nordic ski» anlegg i Kina.
ØKAW tegnet i sin tid Lysgårdsbakkene til OL på Lillehammer og ble med det eneste levende arkitekter med forside på Donald.
(Finner bare tegning fra historien på nett nå.. ) Vis vedlegget 544337
Det er faktisk regler for sitteplasser og oppførsel for voksne og barn i gammene der jeg vokste opp også.
De kalles for "pissemaur" her på sørlandskystenStørste utfordringen med Båly - alle Siddisene!
-BB-
Ja, det er klart at når alt kan vente til neste mandag, så kan nok Siddisene virke litt hektiske, jaDe kalles for "pissemaur" her på sørlandskystenStørste utfordringen med Båly - alle Siddisene!
-BB-![]()
ØKAW har gjort flere fine ting på Ullevål og Louisenberg, p-hus/heliporten er bæltøff, men hvilket adjektiv skal vi da bruke til Patologisk Laboratorium ?
Har alltid likt parkeringsanlegget ved innkjøringen til Ullevål Sykehus også, bæltøft!
Vis vedlegget 544426
Dårlig bilde, mye finere i virkeligheten.Og resultatet synes du ble bedre?
Hva i all verden er det der for noe Tsjernobyl-sarkofag-lignende greie?
DDR?ØKAW har gjort flere fine ting på Ullevål og Louisenberg, p-hus/heliporten er bæltøff, men hvilket adjektiv skal vi da bruke til Patologisk Laboratorium ?
Har alltid likt parkeringsanlegget ved innkjøringen til Ullevål Sykehus også, bæltøft!
Vis vedlegget 544426
Vis vedlegget 544463
Grisetøft ? ØKAs ( pre W ) gjennombrudd og fortsatt en referanse for laboratoriebygg med sine tekniske mellometasjer og moulariserte lettvegger.
Gifta meg i gamlekirken i 86, det hele endte som med kirka noen få år seinereVis vedlegget 544467
Porsgrunn tok til vette og bygget en moderne kirke fremfor å bygge en halvhjertet kopi av den som brant ned for noen år siden.
"kåmmår ikke posten i'da, kommår an imårra..."Ja, det er klart at når alt kan vente til neste mandag, så kan nok Siddisene virke litt hektiske, jaDe kalles for "pissemaur" her på sørlandskystenStørste utfordringen med Båly - alle Siddisene!
-BB-![]()
![]()
Det første bildet utenfra var ikke en "Høydare" i min oppfatning. Det så ut som en hvilken som helst "moderne" kirke.