Det var fin, både inni og særleg utanpå.![]()
Unik funkisvilla med tilbaketrukket bel. i naturskjønt område. Stor skjermet og solrik hage, garasje, ildsteder, 4 sov.
Villa van der Fehr, arkitekttegnet funkisvilla av Piene og Zahl. Usjenert i frodige omgivelser mellom Sørbyhaugen og Makrellbekken, med stort grøntomrwww.finn.no
Det vart vel bygd medan området framleis var Aker kommune, og dimed underlagt eit noko friare regime enn i Oslo? Uansett, det stadfester inntrykket mitt av at det er veldig mykje fint på vestkantenMye flott funkisboligarkitektur på den haugen.
Når eg guglar "vestlandspanel" får eg opp bilete av panel med not/fjør, men også dette illustrasjonsbiletet (det til høgre er vel det du viste til, @inpain1968, der det er høvla inn eit spor i underkanten av panelet?)Det heter enkelfalset kledning
Burde vært risikorabatt på alle hus sør for Gøteborg.Herrgård 350 kvm
3495000:-
Dette er jo forståeleg, men det kan nok også forklara dei underlege proporsjonane på romløysinga. Det er også openbert at dei ikkje har valt på øvste hylle når dei har ominnreidd: Det er mykje "plastmattor" på golva, dusjen står i kabinett og mykje av overflateoppussinga ser litt sådär ut. Soveromsløysinga er også litt rar, tilpassa foreldre med to små barn, kanskje?Med en anrik historia där huset låtits tjäna både som skola och församlingshem lät det renoveras på senare år och inreddes till bostad.
Eller for en live konsert med en strykekvartett eller jazzcombo?Alteret ser jo PERFEKT ut for et stereoanlegg med litt størrelse!
Ei anna sak er at eg ikkje skjønar kvar BOAREA på 350 kvm (og BIAREA 75 kvm) kjem frå. Grunnflata på det huset er definitivt ikkje 350 kvm.Dessuten minner et langt og smalt rom med buet tak om en gammel jernbanevogn...
Ring och kolla med mäklaren.Ei anna sak er at eg ikkje skjønar kvar BOAREA på 350 kvm (og BIAREA 75 kvm) kjem frå. Grunnflata på det huset er definitivt ikkje 350 kvm.
Hovudkroppen er 2060x480 pikslar (988'880), entre/bad 400x267 (106'800). Det er nemnt, men ikkje bilete frå, ein 1/2 kjellar (utan vindaugo, må vi tru) og eit uinnreidd loft. Dersom vi er greie og reknar alt dette inn i 350 kvm (med loftet også 1/2 storleik av hovudkroppen), gjev dette 17 kvm til entre/garderobe/bad og 166 kvm til hovudkroppen. Dimensjonane på hovudkroppen er då 6,2x26,7 m, og 1 piksel er 1,3 cm. Døra ut i hagen må altså vera 1 m brei, noko som verkar i meste laget for meg. Stora salen vert i så fall 11 meter lang og 6,2 meter brei.
Her har eg rekna utan å ta omsyn til indre veggar, tapper osb.
For å pirke ville jeg valgt en annen farge sjattering, mulig det er lyset?
Og vinduet øverst til høyre skulle vært en sammenhengende flate.
Er ikke dette mere funkis/ Bauhaus enn Art Deco?
Eg trur Art Deco er den “britiske varianten” av 30-talsfunkis. Litt meir runde former og “dekor” enn Bauhaus. Ser ofte at det eg tenkjer på som funkis vert kalla Art Deco på britisk, jaffal.Er ikke dette mere funkis/ Bauhaus enn Art Deco?
Vi kan kalle det hva vi vil, for meg en periode der arkitektene også brydde seg om estetiske kvaliteter, også for oss som ikke bodde der.Eg trur Art Deco er den “britiske varianten” av 30-talsfunkis. Litt meir runde former og “dekor” enn Bauhaus. Ser ofte at det eg tenkjer på som funkis vert kalla Art Deco på britisk, jaffal.
Og, som vanleg, rett gjerne på meg om eg misforstår.
Veldig mykje fascinerande, om ikkje alt er like fint, kanskje. Trur @Spiralis var inne på noko med referansen til Poirot?Her er noen eksempler som jeg synes er ganske tydelige på hva den eksteriøre arkitekturen typisk innebærer:
Selv om jeg har sett mye på Poirot så er det veldig lenge siden nå. Jeg kjenner ikke igjen huset men det er en rimelig tanke at det kan ha med Art Deco å gjøre.Veldig mykje fascinerande, om ikkje alt er like fint, kanskje. Trur @Spiralis var inne på noko med referansen til Poirot?
Kan Forum kino og Kalmar-huset i Bergen iallfall melda seg på?