Utlån av Bladelius Ask integrert med DAC og Streamer

For interneste. Så er våres prisbelønte Ask demomodell med DAC og Streamer er ledig for utlån i helgen.

Kan hentes opp i løpet av dagen, eller i morgen. Send mail: morten@norskaudioteknikk.no eller ring: 22200095.

mer info om Ask integrert her: http://norskaudioteknikk.no/project/bladelius-ask/

Norsk AudioTeknikk AS
Ullevålsveien 13
0165 Oslo
Tlf: 22200095
Web: www.norskaudioteknikk.no
Facebook: https://www.facebook.com/NorskAudioTeknikk/
Facebook PMC: https://www.facebook.com/groups/384770248991790/

Ask.4.1.jpg

Kommentarer

ynot

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2006
Antall liker
1.944
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Med en hvis mulighet for å kuppe tråden:

Da jeg var innom @nat for et par dager siden så var ASK koblet til PMC twenty5.23i og jeg ble ganske imponert av høyttalerne. Så da jeg kom hjem fra Oslo så fortalte jeg kjærringa om 23i og spørsmålet kom raskt: " når drar vi til Oslo for å høre på PMC? "

Her kommer poenget:
Jeg kan ikke ta hu med til @nat fordi da skal hun ha Bladelius ASK også. Hvem har lommeboka? Jo jeg. Selv om jeg kan selge det vi har i dag så er det likevel ett betydelig mellomlegg.

Hvis du mener jeg ikke overdriver så sier det vel så mye om hva jeg forventer av Bladelius. Og Ask innfrir.

Det låt veldig bra 😁

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
4.818
Torget vurderinger
6
Med en hvis mulighet for å kuppe tråden:

Da jeg var innom @nat for et par dager siden så var ASK koblet til PMC twenty5.23i og jeg ble ganske imponert av høyttalerne. Så da jeg kom hjem fra Oslo så fortalte jeg kjærringa om 23i og spørsmålet kom raskt: " når drar vi til Oslo for å høre på PMC? "

Her kommer poenget:
Jeg kan ikke ta hu med til @nat fordi da skal hun ha Bladelius ASK også. Hvem har lommeboka? Jo jeg. Selv om jeg kan selge det vi har i dag så er det likevel ett betydelig mellomlegg.

Hvis du mener jeg ikke overdriver så sier det vel så mye om hva jeg forventer av Bladelius. Og Ask innfrir.

Det låt veldig bra 😁
Mange takk for oppklaringen :giggle:
Jeg synes fruen er en meget så hyggelig dame. Så hun er alltid velkommen her;)

Informasjon om bruker

nat
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
4.818
Link til alle artikler
282
nat sine annonser
Bransjenyheter
Et vell fortjent «BEST BUY» utmerkelse til den første testen av PMC sin nye Prophecy-serie.

Et vell fortjent «BEST BUY» utmerkelse til den første testen av PMC sin nye Prophecy-serie.

• 0
The ear magasinet er først ute med test av Prophecy 5 og her er litt av hva dem skriver: “It’s the musical result that counts of course and that is spot on, the sound being just as crisp, relaxed...
Fortsett
Bransjenyheter
Norsk Audio Teknikk Oslo HiFi Show.
Bransjenyheter
Norsk Audio Teknikk med spennende gjester og nyheter på Oslo HiFi Show!

Norsk Audio Teknikk med spennende gjester og nyheter på Oslo HiFi Show!

• 1
Vi gleder oss til å delta, og vil ha to rom på messen i år. Du finner oss på rom 158 og 159, som er innerst i gangen. Toppfolk fra PMC og Bladelius På lørdag får vi besøk av kapasiteten Elliott...
Fortsett
Bransjenyheter
NYHET. PMC Prophecy 7 på plass i demorommet.

NYHET. PMC Prophecy 7 på plass i demorommet.

• 2
Forrige uke fikk jeg inn den nest største modellen i PMC sin nye Prophecy-serien. Nærmere bestemt Prophecy 7 som er den minste 3 veis modellen. Nå har jeg fått spilt på den noen dager og jeg er...
Fortsett
Bransjenyheter
PMC sin nye Prophecy 1 og 5 er klare for demo!

PMC sin nye Prophecy 1 og 5 er klare for demo!

• 4
Da har de to minste modellen 1 og 5 i PMC sin nye Prophecy-serie fått spilt seg inn og er klare for "kritisk" lytting! De største modellen 7 og 9 kommer inn i starten av mars. Dette lover MEGET...
Fortsett
Bransjenyheter
NYHET! Da er de to første PMC Prophecy modellene på plass i demorommet!

NYHET! Da er de to første PMC Prophecy modellene på plass i demorommet!

• 23
Norsk Audio Teknikk og @Gjallarhorn Audio er de første som har fått inn de to minste modellene av det nye PMC Prophecy-serien. Det er Prophecy 1 og 5 som har kommet inn. Prophecy 7, 9 og C kommer...
Fortsett
Topp Bunn