Tja, det duger ikkje uprøvd, så da sier eg takk så langt til Clas O, og til dei som tipset meg om desse her inne 

Vedlegg
-
137 KB Visninger: 49
Fra produsenter - Nei; fra HFS medlemmer - JaEr det noen fornuftige teorier der ute
Lag en high-end innpakning til dette produktet, og legg ved en fin røre av esoterisk high-end språk, mulig produktnavn: Suspenzion, Dampersz, Rezonator (ånei -det er brukt allerede)Tja, det duger ikkje uprøvd, så da sier eg takk så langt til Clas O
Når man finner ut hvordan bass setter ting i svingninger. Hadde ett treff her hjemme som virkelig anlegget fikk kjørt seg. Dette er ett nytt hus. Gulvet i stua over flyttet seg flere mm av trykket. Ingenting i kjelleren kjentes på gulv. Pga myk avkobling.Det heter vel kanskje ikke fjærende som sådan, men altså gulv som er bygget opp på ulike måter som gjør at de kjennes litt mykere å gå på. Altså har litt svikt. Oppbygging: Alt fra gulv lagt på trebjelkelag i gamle Oslo gårder, til gulv/dekke med nødvendig oppbygging over betong skiller, av ymse årsaker. Rett og slett gulv som både er og kjennes litt mykere å gå på, spesielt oss som er hel-gåere.