Ukens anlegg - Wilson Audio Alexx med Constellation elektronikk

_D6A0045-HDR.jpg

Denne helgen blir det fokus på Wilson Audio, med elektronikk fra Constellation, hos Mala Audio og Analog Senteret!
Vi fyrer opp det det største og beste vi har fra USA og håper du vil ta turen innom for en lytt.

Vi har et godt utvalg av høyttalere og elektronikk fra Wilson Audio og Constellation - det vil være flere oppsett klare for å gi deg gåsehud!

Enkel adkomst fra E18 og gratis parkering utenfor butikken.

Vi tar Covid-19 på høyeste alvor. Det er påbudt med munnbind og spriting av hender for alle kunder og ansatte. Er du syk hold deg hjemme!

Har du spørsmål eller ønsker? Ta gjerne kontakt, eller se vår nettside - www.malaaudio.no

Askerveien 61
1384 ASKER

Epost: post@malaaudio.no
Telefon: 90953801

Åpningstider:
Mandag: 9-17 (Kun etter avtale)
Tirsdag: 9-18
Onsdag: 9-17
Torsdag: 9-20
Fredag: 9-17
Lørdag: 10-16


IMG_9530.jpg
Mala-kart-small.jpg
 
Sist redigert:

Kommentarer

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.353
Antall liker
102.240
Torget vurderinger
23
Kan bli tynt med besøkende... vi er jo ALLE syke i denne hobbyen! :LOL: :LOL: :LOL: Men på en riktig måte heldigvis.

Fint tiltak! Vi trenger å komme oss ut litt og få impulser og litt samkvem med andre pasienter, og dere har jo store og luftige lokaler - nesten custom made til avstandsforelskelser!
 

Jim I Hendriksen

Krisestab konsulent
Ble medlem
06.04.2019
Innlegg
6.226
Antall liker
9.032
Kunne svært gjerne tenkt meg og hørt på Alexx men bor for langt borte i disse tider. Så jeg må nøye meg med å sitte hjemme og høre på forgjengeren, funker det også. Kanskje jeg lurer meg innom neste gang jeg er østpå.
 

Fl.D.P

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.10.2006
Innlegg
91
Antall liker
7
Ville være spændende at komme og lytte til Wilson Audio . må blive efter Covid19.
 

oes

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2008
Innlegg
636
Antall liker
535
Torget vurderinger
7
Veldig spennende oppsett👍 Må se om jeg kan få til et besøk.
 

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
2.488
Link til alle artikler
1043
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
Opplev X-serien fra Børresen under vårmessen!

Opplev X-serien fra Børresen under vårmessen!

  • 0
Børresen sin X-serie består nå av fire modeller - X1, X2, X3 og X6. X-serien har en unik prestasjon i forhold til pris og imponerer anmeldere og kunder over hele verden. Kom innom for en demo og...
Fortsett
Bransjenyheter
I morgen starter vårmessen hos Mala Audio!

I morgen starter vårmessen hos Mala Audio!

  • 1
Fredag og lørdag 12.-13. april blir det tradisjon tro vårmesse hos Mala Audio! Kom innom å opplev en rekke spennende oppsett og produkter. Det vil også bli et stort bruktmarked! Åpningstider...
Fortsett
Bransjenyheter
Få med deg Marten Quintet2 under vårmessen 12.-13. april!

Få med deg Marten Quintet2 under vårmessen 12.-13. april!

  • 0
Marten Quintet 2 spiller under vårmessen sammen med flaggskipene i BHK serien fra PS Audio. Dette er en meget vellykket kombinasjon som må høres...
Fortsett
Bransjenyheter
Stort bruktmarked under vår messen!

Stort bruktmarked under vår messen!

  • 1
Under årets vårmesse blir det egen avdeling for brukt hi-fi! Se vårt bruktmarked på nett: https://malaaudio.no/bruktmarked/se-alle https://malaaudio.no/bruktmarked/se-alle/hoyttalere-brukt...
Fortsett
Bransjenyheter
Akustikk kveld - Grunnlaget for lyden! Torsdag 25.4

Akustikk kveld - Grunnlaget for lyden! Torsdag 25.4

  • 0
Akustikk kveld - Grunnlaget for lyden! Torsdag 25.4 kl 18-21 Mala Audio inviterer til en kveld viet til akustikk og forståelse av lyd i rommet sammen med akustiker Allister Kindingstad! Akustikk...
Fortsett
Bransjenyheter
Mala Audio på Vestlandsturné!

Mala Audio på Vestlandsturné!

  • 8
Mala Audio på Vestlandsturné! Vi vil ha med flere spennende oppsett på turen, og det vil være mulig å oppleve høyttalere og elektronikk fra blant annet: Børresen, Aavik, Axxess og Marten. Vi har...
Fortsett
Topp Bunn