Ukens anlegg - Wilson Audio Alexx med Constellation elektronikk

_D6A0045-HDR.jpg

Denne helgen blir det fokus på Wilson Audio, med elektronikk fra Constellation, hos Mala Audio og Analog Senteret!
Vi fyrer opp det det største og beste vi har fra USA og håper du vil ta turen innom for en lytt.

Vi har et godt utvalg av høyttalere og elektronikk fra Wilson Audio og Constellation - det vil være flere oppsett klare for å gi deg gåsehud!

Enkel adkomst fra E18 og gratis parkering utenfor butikken.

Vi tar Covid-19 på høyeste alvor. Det er påbudt med munnbind og spriting av hender for alle kunder og ansatte. Er du syk hold deg hjemme!

Har du spørsmål eller ønsker? Ta gjerne kontakt, eller se vår nettside - www.malaaudio.no

Askerveien 61
1384 ASKER

Epost: post@malaaudio.no
Telefon: 90953801

Åpningstider:
Mandag: 9-17 (Kun etter avtale)
Tirsdag: 9-18
Onsdag: 9-17
Torsdag: 9-20
Fredag: 9-17
Lørdag: 10-16

IMG_9530.jpg
Mala-kart-small.jpg

Sist redigert:

Kommentarer

Sluket

2FAT2FLY
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
61.191
Torget vurderinger
18
Kan bli tynt med besøkende... vi er jo ALLE syke i denne hobbyen! :LOL: :LOL: :LOL: Men på en riktig måte heldigvis.

Fint tiltak! Vi trenger å komme oss ut litt og få impulser og litt samkvem med andre pasienter, og dere har jo store og luftige lokaler - nesten custom made til avstandsforelskelser!

Jim I Hendriksen

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.04.2019
Antall liker
864
Kunne svært gjerne tenkt meg og hørt på Alexx men bor for langt borte i disse tider. Så jeg må nøye meg med å sitte hjemme og høre på forgjengeren, funker det også. Kanskje jeg lurer meg innom neste gang jeg er østpå.

Fl.D.P

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.10.2006
Antall liker
5
Ville være spændende at komme og lytte til Wilson Audio . må blive efter Covid19.

oes

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2008
Antall liker
488
Torget vurderinger
7
Veldig spennende oppsett👍 Må se om jeg kan få til et besøk.

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
866
Link til alle artikler
594
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
Lynlevering av varer som kjøpes på Høstmessa - Messetilbud

Lynlevering av varer som kjøpes på Høstmessa - Messetilbud

• 0
Vi har i forbindelse med vår høstmesse en rekke gode tilbud. Vår egne sjåfør kjører gjerne varene til deg i dag! Mer info lenger ned. Se alle her: https://malaaudio.no/kampanje Finner du ikke...
Fortsett
Bransjenyheter
Høstmessen er i gang!

Høstmessen er i gang!

• 0
Høstmessen er i gang! Lørdag 10:00 – 18:00 Lars og Fritz fra Aavik, Børresen og Ansuz presenterer nyheter Foredrag med Dietrich Brakemeier (kl 11 og 14 - Se egen påmelding) Salg av brukt vinyl...
Fortsett
Bransjenyheter
I morgen åpner vår høstmesse - Her er noen av tingene du kan glede deg til!

I morgen åpner vår høstmesse - Her er noen av tingene du kan glede deg til!

• 0
I morgen åpner vår høstmesse - Her er noen av tingene du kan glede deg til! Fredag 12:00 – 18:00 | Lørdag 10:00 – 18:00 | Søndag 11:00 – 16:00 Jasper Monitor 18 – Stativhøyttaleren som har...
Fortsett
Bransjenyheter
Gratis sjekk og rens av din pickup i vår Analog lab under høstmessen!

Gratis sjekk og rens av din pickup i vår Analog lab under høstmessen!

• 5
Gratis sjekk og rens av din pickup i vår Analog lab under høstmessen! Vår Analog lab spesialiserer seg på optimering av platespillere. Vi legger mye tid og ressurser ned for å være blant de...
Fortsett
Bransjenyheter
DS Audio DS 003 Outstanding Product i hi-fi news - hør den på vår Høstmesse

DS Audio DS 003 Outstanding Product i hi-fi news - hør den på vår Høstmesse

• 0
DS Audio DS 003 Outstanding Product i hi-fi news - Hør den på vår høstmesse I siste nummer av hi-fi news, ble DS-Audio sitt nye 003 pickupsystem belønnet med outstanding product! Den er noe av...
Fortsett
Bransjenyheter
Gratis utkjøring av varer sør for Oslo, Sørlandet og Rogaland

Gratis utkjøring av varer sør for Oslo, Sørlandet og Rogaland

• 3
Gratis utkjøring av varer sør for Oslo, Sørlandet og Rogaland Telefon: +47 40 40 68 13 Epost: post@malaaudio.no Bestill nå og vi kjører selv ut varene til deg onsdag den 22. september. Da vi...
Fortsett
Topp Bunn