Det var noen som sa at "any app is a dating app if you're creepy enough", men jeg tror ikke vedkommende visste hva han snakket om.Kjenner meg igjen der, gikk selv fra Tibber til Vibb.
Tibber er forøvrig et turn-off ord.
Det var noen som sa at "any app is a dating app if you're creepy enough", men jeg tror ikke vedkommende visste hva han snakket om.Kjenner meg igjen der, gikk selv fra Tibber til Vibb.
Tibber er forøvrig et turn-off ord.
.'FOT i bakken'.
Det heter 'PUST i bakken'.
Var sannsynligvis en moteting på seminarer 5-6 år tilbake, for plutselig begynte mange å si 'fot', ikke 'pust' i bakken. Blanding av 'føttene på jorda' og 'pust i bakken'.
Jøss, jeg bøyer meg i hatten.
Kraftig feil der. Uttrykket har nok eksistert antakelig lenger enn du og jeg.
Min Bestemor brukte uttrykket stadig vekk, husker jeg. Hun var født i 1898 (d.1990) og hadde aldri vært på seminar.
Her er nynorskutgaven, nynorsk er vel sjelden brukt på seminar.....
Vis vedlegget 1146948
Hater ordtrykket'FOT i bakken'.
Det heter 'PUST i bakken'.
Var sannsynligvis en moteting på seminarer 5-6 år tilbake, for plutselig begynte mange å si 'fot', ikke 'pust' i bakken. Blanding av 'føttene på jorda' og 'pust i bakken'.
Jeg prøvde å forklare forskjellen på å og og til en venn, men vi endte opp med å krangle og bestille pizza i stedet. Det var mye enklere å forstå....og så irriterer eg meg over å -ogfeil, då-nårfeil og manglande objektsform av pronomen.
Fanden heller Pinky!!Aktuelle ord nå; måkebilen og måkemannen![]()
spesielt på «railsa», måtte slå av lyden da jeg så Birk ta gullet.Han fikk en bra score i dette runnet...
(på norsk; han fikk en bra poengsum i denne omgangen)
Du kunne jo gi dem et lite utropstegn som svar i det minste.De som stiller spørsmålstegn bør ikke få svar.
Samme med dem som spør et spørsmål.De som stiller spørsmålstegn bør ikke få svar.
Var det meg så lot du deg irritere , og det er det tråden handler om.De som stiller spørsmålstegn bør ikke få svar.