T
TT.
Gjest
Nei hva kan det komme av?
Jobbet som tatovør i 26 år men klart å styre unna over kragen
Det var nok lurt.Jobbet som tatovør i 26 år men klart å styre unna over kragen![]()
Det var det samme her i går men litt sol og regn i dagStille etter Ingunn
Det var kraftige vindkast og vind her i går (i Indre Ø målestokk), men nå er det sol og helt vindstille. I dag er planen om å ta turen nordvestover og hanke inn noen LP og kanskje treffe noen likesinnede. Men først litt kaffe og musikk. Ønsker alle en fin dag og kanskje vi sees?
(Danske) Michael Lington - Lovely day
Takk det samme F. Håper formen er bedre i dagDet var det samme her i går men litt sol og regn i dag
Ha en fin dag A
mvh
Ja, raus serru! Gjorde det jeg måtte for å unngå en klemSløste bort en hel krone gjorde du også![]()
Ja dette var noe helt annet de som stod her tidligere i dag. Skikkelig trøkk, punch og høy morofaktor. Her får jeg FOT umiddelbart!Flotte høyttalere. JBL har jeg virkelig sansen for. Fantastisk lyd.![]()
Herlig når det klaffer ! De burde jo matche både musikken du spiller og forsterkeren . Bare å la foten gåTusen takk alle sammen. Har ikke fått spilt så mye enda, da jeg er reiseleder for en tur om en uke og måtte gjøre noen endringer på bookingen, men å har jeg åpnet en øl og satt meg godt til rette. Dette er bare så gøy!![]()
Luxmanen er strømsterk, så det låter veldig bra, men jeg har ikke skrudd skikkelig opp enda.Herlig når det klaffer ! De burde jo matche både musikken du spiller og forsterkeren . Bare å la foten gå![]()