TTs tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• T

TT.

Gjest
    Mye flott musikk er avspilt og nyt i kveld. En av de er Dave Valentin - Reunion

T

TT.

Gjest
    Ser veldig fram til å få rengjort noen plater jeg har gledet meg til å spille. Besøket i kveld hadde med seg noen plater, deriblant Heatwave. Artig gjenhør med Boogie Nights på LP

T

TT.

Gjest
    Det er uansett prisen selger ønsker, om han får det, er en annen historie. Jeg har to strøkne par. :cool:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det er uansett prisen selger ønsker, om han får det, er en annen historie. Jeg har to strøkne par. :cool:
    Trenger ikke 3 par da??? ;)

O
    Min bror gikk glipp at et sett svartmalte Ymer som gikk for 1800 i Haugesund i vinter. De så ganske bra ut på bildene, men jeg ville ha ført dem tilbake til original finish. Uansett, 1800 kroner. Han kom enten noen timer eller en dag for seint, for han hadde vært i kontakt noen dager tidligere uten å bestemme seg 100 prosent. Skrives av på tabbekvoten, få ut fingeren når annonser som det ligger ute. Jeg tok jo kontakt fra ferie i Spania da jeg kjøpte mine Monopulse. Så tipset helt ferskt her på sentralen og tok umiddelbart kontakt. Første som tok kontakt i ei lang rekke av henvendelser, men selger holdt sitt ord og holdt dem for meg til jeg vendte tilbake til kalde og fuktige Rogaland. Mange selgere er hederlige på den måten, så det er bare å få fingeren ut og betale forskudd hvis nødvendig når tilbudet er riktig.

Men 7000 for restaureringsobjekter??? Nei, den synes jeg var drøy.

• Liker
    Reaksjoner: TT.
    T

TT.

Gjest
    Hadde egentlig tenkt meg på "langtur" i morgen, men meteorologene advarer mot nytt snøfall, så da lar jeg være. Ser like gjerne fram til en økt i Tesalongen. Ha en flott kveld

T

TT.

Gjest
    Det ble alikevel tur og retur til gismoland. Måtte dit og hente en liten motorsykkel som skal repareres, slik at barnebarnet mitt etterhvert skal ha noe å bryne seg på ;D

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    65.671
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86
    Det ble alikevel tur og retur til gismoland. Måtte dit og hente en liten motorsykkel som skal repareres, slik at barnebarnet mitt etterhvert skal ha noe å bryne seg på ;D
    Hvorfor sa du ikke i fra,så kunne jeg blitt med:confused: :)

O

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Det ønskes en flott helg her fra Underhuset også. :)

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Litt labert her i det siste fra min side. Beklager dette, men mye utenomhifi har skjedd i det siste og slikt blir jeg desverre påvirket av. Drittvær hjelper dessuten på psyken og gjør ikke ting så mye lettere for meg. Det spilles og nytes musikk hver dag uansett hva som skjer rundt meg, men godfølelsen for hifi uteblir. Vel vel, nok klaging, se opp og fram har jeg hørt er lurt. Her er smiling faces fra Incognito

• Liker
    Reaksjoner: oct
    T

TT.

Gjest
    Ja det håper jeg virkelig O. Nå har vi lidd lenge nok og de lange underbuksene har grodd fast i skrittet. :rolleyes:

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    65.671
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86
    Ja det håper jeg virkelig O. Nå har vi lidd lenge nok og de lange underbuksene har grodd fast i skrittet. :rolleyes:
    Ja blir litt deppa av dette kalde været,merker jeg irriterer med extra mye nå været er guffent.

O

• Liker

Zeitgeist

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2013
    Antall liker
    1.573
    Sted
    Melhus
    Torget vurderinger
    11
    Artig med østlendinger som klager på været :) Det blir nok sol skal dere se :)

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Det ligger i tillegg en del bakenfor, men det skal jeg ikke belemre dere med. Værmeldingen ser derimot meget lovende ut. Passer jo bra da jeg vasket bilen i dag. Ha en flott kveld

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    65.671
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86
    Det ligger i tillegg en del bakenfor, men det skal jeg ikke belemre dere med. Værmeldingen ser derimot meget lovende ut. Passer jo bra da jeg vasket bilen i dag. Ha en flott kveld
    Jeg la om til sommerdekk og vasket tralla jeg og :):)

O

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Nok en kvalitetsstund i Tesalongen i ettermiddag. Lånte dessuten øret til Cornelis 40 beste på CD. Den mannen var et geni imo.

Visste du forresten at denne helgen er den store nabokrangelhelgen? Iflg Gjensidige krangler naboer så busta fyker denne helgen. Ikke alle går i tog 1.mai og bruker heller helgen til å klippe hekk, gress og felle trær, noe som ofte får naboen til å se rødt. Så moralen er vel å ta litt hensyn til omgivelsene. Fortsatt god helg

T

TT.

Gjest
    Dan Siegel er aldri feil og her er en passende låt: Come what may

Jeg er så glad for at vi kan skrive MAI i morgen. Fantastisk!

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.286
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Godt å kikke innom tråden din TT. Musikken er helt i min gate for god underholdning. Håper ting letner og sola skinner der den skal :)

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Tusen takk for at du er innom HCS. Over skyene er det alltid sol og snart kommer den hit. Ser fram til det. Ha en fortsatt fin kveld og helg!

• Liker
    Reaksjoner: HCS
    T

TT.

Gjest
    En annen klassiker, Groover Washington jr/ Bill Withers - Just the two of us

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn