T
TT.
Gjest
En låt som surrer i hodet om dagen. Ganske ok faktisk
Robin Thicke - Lost without you
Robin Thicke - Lost without you
Kommer snart tilbake med et stemningsbilde, TT, men jeg konkluderer foreløpig med at dere " jævla søringa" er vel ca en og en halv måned foran oss...Ja, det er fantastisk. Har sløvet på terrassen sjøl. Godt og varmt i solveggen og like sikkert som varmen, kan jeg høre mc i det fjerne, så det er nok mange som har hatt seg en luftetur i dag.
Samme her. Annenhver gang. Men hvis ikke åttern kommer med hodetelefonutgang satser jeg på en Nokia 9210. Eller hva de het. Så kan jeg rote fram iPoden med alle de gode gamle slagerneJeg bytter også annenhver gang. Kjøpte 7'ern i desember en gang
pm sendtPris på XA 5 ES?
O
Supert, Ditto!Kondiser I luften og valnøttfiner på bordet - freddan! Herlig. Ha en flott weekend. 8)
jeg tror ikke vi er så langt foran dere som du sier, men to, tre uker er nok mer riktig. Jeg skal tenke på deg når du fyrer opp grillen kl 01.00 og sola skinner, mens det er mørkt som en sekk her. Kos dere og nyt midnattsola!Kommer snart tilbake med et stemningsbilde, TT, men jeg konkluderer foreløpig med at dere " jævla søringa" er vel ca en og en halv måned foran oss...Ja, det er fantastisk. Har sløvet på terrassen sjøl. Godt og varmt i solveggen og like sikkert som varmen, kan jeg høre mc i det fjerne, så det er nok mange som har hatt seg en luftetur i dag.
(No offense, jeg er bare en jæ.. nordlending;-)
Takk for omtanken, TT. Du hører fra megjeg tror ikke vi er så langt foran dere som du sier, men to, tre uker er nok mer riktig. Jeg skal tenke på deg når du fyrer opp grillen kl 01.00 og sola skinner, mens det er mørkt som en sekk her. Kos dere og nyt midnattsola!ÆJa, det er fantastisk. Har sløvet på terrassen sjøl. Godt og varmt i solveggen og like sikkert som varmen, kan jeg høre mc i det fjerne, så det er nok mange som har hatt seg en luftetur i dag.
Kommer snart tilbake med et stemningsbilde, TT, men jeg konkluderer foreløpig med at dere " jævla søringa" er vel ca en og en halv måned foran oss...
(No offense, jeg er bare en jæ.. nordlending;-)
Jeg vet.Det var ment som et 100% seriøst innlegg. Jeg unner alle sol og sollys. Jeg sliter selv i vinterhalvåret med for lite lys og har kjøpt meg lampe for å begrense vinterdepresjon og depresjon generelt.
Skjønner. Vi er alle forskjellig. Som Bodø-gutt har jeg aldri hatt problemer med mørketiden. Snarere tvert i mot. Der er da jeg kryper inn i peisvarmen, sammen med de jeg er glad i. Eller bare for meg selv. Flammene på bjørkeveden i peisen. Lyser opp hverdagen. Nordlyset på himmelen. Funker for megJeg har jo vært der du bor og enda lenger nord og jeg kunne ikke bodd slik. Derimot står det stor respekt av de som holder ut.
Enig. En av årsakene til at jeg dro dit var for å høre på Naim - og Sennheiser´ne. De nye Audioform Jern14 låt ok - for de som er i markedet for en slik løsning. Langt bedre enn når jeg hørte de i Horten.Neida jeg gjorde ikke det,det var lite som fristet der faktisk. Mye som låt for skarpt,naim hadde nok det eneste som jeg godt kunne tenke meg senere.
Fantastisk service dere tilbyr! Hentes på døra til en fenomenal lytteopplevelse og så leveres i skauen etterpå. Kunne ikke blitt bedreBare å komme det R. Eller, si ifra og du blir hentet.![]()
Finnes ikke bedre sør for Sinsenkrysset!Jorwed limmoservice![]()
har tatt en kjapp titt på denne i ettermiddag. Virker som om styringen/prosessoren er død i denne. Har prøvd å overstyre skuffemekanismen, da denne bare vil mate ut og skuffemotoren går konstant. Er litt i tenkeboksen om jeg skal koste på den en rep hos Dalens evt. et prisoverslag. Disse spillerne vokser ikke på trær, så tenke tenkeI dag har jeg kjøpt inn et "prosjekt". En defekt Rotel cd spiller lik jeg hadde for en del år siden. Den er veldig syk og trenger masse stell, men krysser fingrene for at den kan reddes. En slik en (ikke min på bildet)RCD990 HDCD med Philips cdm 9pro drivverk
Vis vedlegget 434131