TTs tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• T

TT.

Gjest
    Musikk mens jeg venter på ny forsyning via Posten i ettermiddag

Gregg Karukas - Isabella

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    jammen, jammen... integrert Mark Levinson :p
    Aha,tenkte jeg det ikke ;) det dukkker nok opp noe ved en senere anledning TT :)
    Trodde du hadde et uber forsterker oppsett?

mvh
    jo da, klarer meg greit, men en oppgradering i Tesalongen hadde ikke gjort noe ;)
    Er du så sikker på at en integrert ML ville vært en oppgradering i forhold til Dared Saturn på dine betongskulpturer i tesalongen? Jeg er i alle fall ikke overbevist om det, for svært ofte er pris bare et tall i dén store sammenheng. Personlig er jeg 100% overbevist om at Dared spiller bedre på Rauna enn en feit amerikansk transvestitt. Må ikke la nevrosene ta makten fordi det dukker opp et gammelt drømmeobjekt på markedet, det er nemlig ofte tilfelle at gamle drømmer ikke matcher virkelighetens setup.

Jeg har sett maaaange drite seg ut på å bytte ut en komponent med en dyrere og teoretisk grommere og endt opp med dårligere lyd til slutt. Det er da de kjøper Nordost til over 100k, for det kan jo ikke være komponenten som kostet et sekssifret beløp ny sin skyld. Det må jo være de "skambillige" drittkablene fra VdH som stryper den nye komponenten. Så blir de fornøyd, for det har kostet så jævlig mye og bare må være perfekt, uansett hvordan det låter. :rolleyes:

T

TT.

Gjest
    Jeg har ikke påstått noen ting ang hverken Dared Saturn eller En tilårskommen Mark Levinson, men da hadde en våt drøm gått i oppfyllelse og nysgjerrigheten blitt tilfredstilt. Å skaffe tilveie midler for å realisere drømmen hadde jeg nok klart, men da hadde prioriteringslisten blitt anderledes og en allerede planlagt Polentur i mai lidd under dette, noe som ikke er ønskelig. Drømmer er vel lov å ha og det er på mange måter drivstoffer for hobbyen min. Det å kunne prøve, kjøpe, eie og glede seg over tingene som dukker opp på min vei og selvfølgelig skal evnen til god reproduksjon være tilstede sammen med eiergleden. For mitt vedkommende kunne jeg da ha krysset av på listen over "1000 ting jeg skal ha prøvd/eid før jeg dør". Jeg har noen kryss på den listen allerede, men ny mulighet byr seg sikkert senere som motoren nevner i sin post.
    Nå går snart turen til PIB for å hente ny pakke (26kg) og forhåpentligvis ny positiv overraskelse. God ettermiddag alle!

T

TT.

Gjest
    Jeg er glad jeg ikke kvittet meg med de forkrommede vintage stativene, for de passer bra til Tyr. Blir en utvendig "refurbish" på disse, men ikke som de originale med stoff rund baut. Har en annen plan. Får se hva jeg rekker i påsken. Det hoper seg opp med prosjekt for både andre og meg nå, så da er det greit at siste arbeidsdag før påske er i morgen. Begynner faktisk å tvile på om det blir tid til LEGO VW.

T

TT.

Gjest
    Har hørt både Kool & the Gang og Liza Stansfield før, men ikke samtidig. Husker godt originalen til Kool & tg. Her er de med Too Hot

T

TT.

Gjest
    tror ikke det blir flere par Rauna med det første, men det er utrolig artige høyttalere. Liker veldig godt deres måte å formidle lyden på, samt designet (gjelder Ymer, Njord, Leira).

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.920
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    For en liten "evighet" siden hørte jeg Rauna... Aner ikke hva det var med noe svære greier fra Adyton. Det hørtes rett og slett utrolig imponerende ut.
    Husker at jeg gikk og funderte ganske lenge etterpå den opplevelsen. :)

• Liker
    Reaksjoner: TT.
    T

TT.

Gjest
    For en liten "evighet" siden hørte jeg Rauna... Aner ikke hva det var med noe svære greier fra Adyton. Det hørtes rett og slett utrolig imponerende ut.
    Husker at jeg gikk og funderte ganske lenge etterpå den opplevelsen. :)
    om du, mot formodning, skulle være på disse kanter, så er døren åpen for å lytte til mine, i forskjellige oppsett.

T

TT.

Gjest
    Er du på sentrale østlandet i tiden framover, så er det bare å ta turen. Trenger skikkelig spark i RÆVA for å komme igang. (Ser allerede at Jay nikker)

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Ikke bry deg om Jays nikkende tendenser. Kommer nok av store doser røvvin. 8) Og så midt I uka da gitt. Joa, tar nok turen. Litt hytta litt hjemme og det er jo aldri langt unna. ;D

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Det er uansett en glede og privilegium å ha muligheten til å utforske utstyr som man synes er spennende. Tror ikke disse kan konkurrere med elektrostatene som allerede finnes, men utrolig givende å prøve andre konstruksjoner enn vanlige trekasser og å følge Bo Hanssons teorier satt ut i praksis

T

TT.

Gjest
    Ah, endelig fri i nesten to uker. Været ser ut til å bli på min side og dermed får jeg gjort unna planlagt arbeide. Skal ta meg i nakkeskinnet og være effektiv. Det er iallefall planen. Det skal dessuten spilles og drikkes. Ha en flott ettermiddag og kveld.

Her spilles akkurat nå Four80East - Noodle soup

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    65.708
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86
    Kozzz deg med det TT :)
    Har noen ting som må renses og se'es over i løpet av påsken,tar kontakt :)

O

• Liker

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Etter to kvelder med Rauna, koblet jeg tilbake til "statene" og det er ikke annet enn STOR klasseforskjell. Skulle egentlig bare mangle
    Halooooo.... det vet du jo. Perfekte er ikke statene, men neimen ikke langt unna. Metallica vil jeg høre neste gang! :)

• Liker

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Nå må du ta pillen din knarfaR... Metallica kommer ikke på tale, men kan til nød strekke meg til AC/DC og Stairways to heaven eller noe
    HAH. ... Den slipper du ikke unna. Du får ta en tur å lufte Mickey.... 8)

T

TT.

Gjest
    Kommer ikke på tale å spille 5 låter av Metallica på rappen. Sorry, men det er ikke min type musikk. Da logger jeg heller av

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    What??? Stamina min venn! :) AC/DC er greit som kompromiss. Kun en kort snutt. Jeg er ikke fan verken av dem eller M. :-D M har kul lyd, det skal de ha. (ca 1 minutt holder). :)

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    19.225
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    He he, ja det er ikke for alle. Usikker på om jeg hadde giddet 5 på rappen selv :)
    Men en og annen "hard-rock" sang forekommer nok. :)

Kos deg, så sees vi en av dagene!

Jay

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har en kollega på jobben som drar på omtrent alle konserter med M. Joda, han er storfan, men hovedgrunnen for å reise rundt på omtrent samtlige konserter er at han får sett deler av verden han aldri ville dratt til hvis det ikke var tilfelle. At håndverket bak spakene I en slik produksjon er svært god er det Imidlertid ikke tvil om. Gutta vet hva de driver med! Lik det heller ei, godt håndverk langt unna min sfære. :)

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn