T
TT.
Gjest
PM sendt
Nå har jeg sneket et aldri så lite glass hvit av fruen fra havet. Blokkene er skrudd på - en halvtime nå så. .. 8)Kos deg i kveld F, det har du fortjent. Kanskje du finner noe i kjøleskapet også som kan være trivsel sammen med musikken. Ha en flott kveld og hilse fruenSpennende! Gleder meg til å få verket tilbake når du er klar. No stress! I kveld skal jeg spille M5G. Første som skal på etter oppvarming er Al Jarreau - plata med den dårlige lyden. Blir spennende å høre. ;D
Ja, det er en fin plate. Synes den låt mye bedre når jeg spilte den på sveivegrammofonen. Er litt spent på hvordan Graham/1210 fikser brasene I forhold. Samme PU og stepup.Breakin´away er bra rent musikalsk, men lydmessig ikke fullt så bra
Hvor er "Liker ikke" knappen?Ser ut til at BOSE 901 forsvinner ut døra ila helgen. Litt trist, men bedre at noen får glede av disse perlene enn at de "råtner på rot"
Jeg tror jeg tar en bjarne på kassa. Kunne du tatt noen mål? 8)@ knarfar: Sånn til info, helgen er avsatt til å starte på prosjektet du hadde med.
PM sendes.Ok. Hva trenger du?
Bob James & Earl klugh er veldig bra, men bildet på coveret minner meg om en gurkaLitt nattmusikk i helgen. Bob James & Earl klugh - Moving On
Snufs, hulk, uff, æsj. Nå forsvant Bosene til Oslo. Et kapittel er avsluttet, men det var moro så lenge det varte...Hvor er "Liker ikke" knappen?Ser ut til at BOSE 901 forsvinner ut døra ila helgen. Litt trist, men bedre at noen får glede av disse perlene enn at de "råtner på rot"![]()
Tørk tårene nå,tenk positivtSnufs, hulk, uff, æsj. Nå forsvant Bosene til Oslo. Et kapittel er avsluttet, men det var moro så lenge det varte...Hvor er "Liker ikke" knappen?Ser ut til at BOSE 901 forsvinner ut døra ila helgen. Litt trist, men bedre at noen får glede av disse perlene enn at de "råtner på rot"![]()
Vis vedlegget 430224
Går det ikke an å søke om besøkelsesrett eller delt omsorg? 8)Høyttalerne var absolutt ikke "hifi korrekte", men du verden for et trøkk de kunne oppvise
Med kaffe i koppen og musikk i bakgrunnen, har formiddagen gått med på å kartlegge hvilke kondensatorer som må byttes i en strømforsyning. Det er foreløpig for kaldt til å holde på i Fjøset, så kjøkkenet får duge til over påske
Vis vedlegget 430664
Veldig pen synes jeg. ;DMed kaffe i koppen og musikk i bakgrunnen, har formiddagen gått med på å kartlegge hvilke kondensatorer som må byttes i en strømforsyning. Det er foreløpig for kaldt til å holde på i Fjøset, så kjøkkenet får duge til over påske
Vis vedlegget 430664
Dette er et ofte uglesett album av det selvoppnevnte musikkpolitiet. Og da tenker jeg ikke på proffe musikkritikere, skjønt de tar rett som det feil de også, men jeg tenker mer på pretensiøse musikklyttere. Virkeligheten er at det er et album med gode låter i MOR-segmentet. Han følger en tråd som han har lagt opp siden Commodores crossover soul/countryflørt Easy, og man finner da også meget sterke countryelementer på dette albumet i låten Stuck On You.Ikke ofte Lionel Ritchie får spilletid her, men jeg liker denne låten for den bringer tilbake minner fra svunnen tid. Hva de minnene er, blir en helt annen historie...
Love will find a way
Det var nettopp det som skjedde med Lionel Richie og meg også. Jeg jobbet jo som radio-dj og kritiker fra tidlig i 1985 og til etter at han kom med sin oppfølger til Can't Slow Down, og gikk i total overdose med Dancing On The Ceiling-albumet. Og der endte mitt forhold til hans kontemporære utgivelser. Men jeg setter den dag i dag både The Commodores og Richies andre soloalbum svært høyt.Jeg gikk selv lei av LR på 80 tallet da " dancing on the ceiling" ble ihjelspilt av nærradioer i hovedstaden, men vet jo at mannen og ikke minst Commodores har mange meget bra låter. Har opptil flere plater, både cd og vinyl av dem. Håper for Guds skyld at jeg ikke blir betegnet som noen musikksnobb eller politi i så måte
Det er positivt TTJeg blir litt i villrede nå. Er du positiv til hva jeg skrev eller er jeg på utur med deg?
Kunne vel ikke vært mer positivt.Det er positivt TTJeg blir litt i villrede nå. Er du positiv til hva jeg skrev eller er jeg på utur med deg?
Liker LR selv jeg,mye bra sanger.
O
Du har vel historisk sett nesten utelukkende tatt avstand fra musikkpolitiet.Tusen takk begge. Hang meg kanskje for mye opp i "musikkpoliti" ol