T
TT.
Gjest
her også. Skål!God helg TT og kos deg,her blir det fuktig
mvh
her også. Skål!God helg TT og kos deg,her blir det fuktig
mvh
er nok alkoholabstinenser som automatisk slår inn etter kl 17Forsiktig med nærfilming av den platespilleren. Det kan utløse epileptiske anfall.![]()
Absolutt. Har akkurat rigget opp "tvanlegget", der det før stod en MicroMega int forsterker og CD. Dumme meg tenkte ikke på at Technicsen ikke gikk inn i hylla, så der får puffen gjøre nytten en stundBlir spennende å sjekke ut anleggene dine "live" TT - og alltid hyggelig med en prat med en felles interesse som utgangspunkt.
Jeg er!Ingen andre som er kaffetørste fra kl 12 i morgen?
Jorwed/Negrøj er nå blitt Jay. Mannen har flere navn en barna til Märtha og AriDet var jo synd ptb, men Evo, soundscape og _jorwed_ på Skype fra Dar es Salahm og meg selv, så skal vi nok hygge oss. Det blir sikkert en "råd" senere.![]()
Dagens beste kommentar!Jorwed/Negrøj er nå blitt Jay. Mannen har flere navn en barna til Märtha og AriDet var jo synd ptb, men Evo, soundscape og _jorwed_ på Skype fra Dar es Salahm og meg selv, så skal vi nok hygge oss. Det blir sikkert en "råd" senere.![]()
![]()
Ser alvorlig ut som om jeg tar en tur.Det var jo synd ptb, men Evo, soundscape og _jorwed_ på Skype fra Dar es Salahm og meg selv, så skal vi nok hygge oss. Det blir sikkert en "råd" senere.![]()
Jeg tror klokka 1200 I morgen (søndag) er et greit tidspunkt?TT - en eller annen dag får jeg vel be om tillatelse til å stikke innom og høre på gromutstyret. Det er jo helt rått det du har skaffet deg...
just precisJeg tror klokka 1200 I morgen (søndag) er et greit tidspunkt?TT - en eller annen dag får jeg vel be om tillatelse til å stikke innom og høre på gromutstyret. Det er jo helt rått det du har skaffet deg...???
12:00 i morgen kom litt brått på (avtaler selvfølgelig..) - hvis mulig "noe" senere "utover"..? Og ja, kjenner veien...just precisJeg tror klokka 1200 I morgen (søndag) er et greit tidspunkt?TT - en eller annen dag får jeg vel be om tillatelse til å stikke innom og høre på gromutstyret. Det er jo helt rått det du har skaffet deg...???
Selvfølgelig hadde kona andre planer i dag - jeg havner i Ski (familiegreier). Da får heller ta en titt / lytt når vår / varme er blitt noe mer påtrengende...Sett kursen du, så kanskje det er kaffe igjen