TTs tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    20.452
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Skulle kanskje vært i en annen tråd, men synes det var litt artig bilde. "Benketest" av '58 Puch moped i dag. Har visst etter det jeg vet ikke vært kjørt siden tidlig 80 tallet. Og lurer du på hvem tjukken på mopeden er, så er det meg! Ha ha

Vis vedlegget 428400
    Tore (tørst) som bodde rett ved 9-bua hadde en sånn i ungdomstia - om du husker. Den var grønn og hvit, og fikk det velklingende:rolleyes: tyske (vel, egentlig østeriske) navnet Adolf, påklistret splashguarden med store bokstaver.

• Liker
    Reaksjoner: TT.

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    65.671
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86
    Hei TT - du får si hva jeg skylder deg for den knappen. Her du du på eget initiativ funnet frem og sendt meg en slik jeg manglet - makeløs service altså !

Når det gjelder den Puch'en så er det bare å få på seg pottehjelm og cruise Knapstad rundt. Jeg har selv kjørt Puch på Knapstad i mine unge dager ( oppvokst der) - DET visste du ikke :)
    Du verden, det visste jeg ikke. Artig. Hvis knappen passet, så er ingenting bedre enn det. Da kan jeg fortelle deg noe du ikke vet; den AT armen du har nylig montert, kommer fra en nedlagt radiostasjon på østkysten av USA

Vis vedlegget 428498
    Godt den kom i bruk ja,her sto den bare til pynt. Var tiltenkt en Sansui SR 929 jeg har stående,men har ikke rotet meg til og gjøre noe med den:(.

O

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Hei TT
    Kom over en Technics SU V6 i sølv
    Hva er dine tanker om denne ?
    (Tenkte å bruke i et Nr 2 oppsett)
    Ser at de har gode specs ;)
    Hvordan passer den med Honeycomb ?
    Hilsen
    RDNZL
    Har en slik selv i sort og er godt fornøyd med denne. Spiller med stor overbevisning og har fått oppdraget med å underholde meg på kjøkkenet sammen med to små Technicshøyttalere, sub og squeezebox touch. Bruktprisen ligger på 1000-1500 avhengig av stand. Mye for penga!

IMG_7090.JPG

soundscape

Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    42.083
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    20
    Hei TT - du får si hva jeg skylder deg for den knappen. Her du du på eget initiativ funnet frem og sendt meg en slik jeg manglet - makeløs service altså !

Når det gjelder den Puch'en så er det bare å få på seg pottehjelm og cruise Knapstad rundt. Jeg har selv kjørt Puch på Knapstad i mine unge dager ( oppvokst der) - DET visste du ikke :)
    Du verden, det visste jeg ikke. Artig. Hvis knappen passet, så er ingenting bedre enn det. Da kan jeg fortelle deg noe du ikke vet; den AT armen du har nylig montert, kommer fra en nedlagt radiostasjon på østkysten av USA

Vis vedlegget 428498
    Godt den kom i bruk ja,her sto den bare til pynt. Var tiltenkt en Sansui SR 929 jeg har stående,men har ikke rotet meg til og gjøre noe med den:(.

O
    Er redd den ville blitt for lang på den Sansui spilleren. Den har monteringsavstand på 242 mm fra spindel - altså en del lenger enn vanlig 9 tommer.

T

TT.

Gjest
    Det ble ikke noen flytting av spiller i dag da jeg fortsatt tenker. Litt for og litt i mot. Kanskje i løpet av helgen. Time vil sjåv

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    65.671
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86

Vis vedlegget 428498

O
    Er redd den ville blitt for lang på den Sansui spilleren. Den har monteringsavstand på 242 mm fra spindel - altså en del lenger enn vanlig 9 tommer.
    Er meningen med nytt plinth,har bare drivverket

O

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Ser du følger godt med I tråden til ragwo TT. Der går det unna. Flotters! 8)

• Liker

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    19.225
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Har fortsatt kabel liggende her Evo II og annet til Negrøj. Kom og hent!
    Om det ikke ligger i veien, så blir det liggende en stund er jeg redd. Stikker på tur på lørdag morgen og er ikke tilbak før neste torsdag. Men det er jo betalt og da er mye gjort, eller? :) Gidder du å se om du får tatt ett fint bilde eller tre av skiltet og sendt meg på MMS? Får pimpe opp annonsen med de SF høyttalerene jeg har til salgs :)

T

TT.

Gjest
    Tenkte kanskje at jeg kunne ha et enkelt "kaffetreff" fk lørdag. ptb skal hente 78 plater, Evo den 2 skal hente høyttalerkabler, Negrøj skal hente pu og skilt og fandrese levere saker for rep. Det er selvfølgelig plass til flere... kom igjen!

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    19.225
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Tenkte kanskje at jeg kunne ha et enkelt "kaffetreff" fk lørdag. ptb skal hente 78 plater, Evo den 2 skal hente høyttalerkabler, Negrøj skal hente pu og skilt og fandrese levere saker for rep. Det er selvfølgelig plass til flere... kom igjen!
    På lørdag kommer jeg nok ikke. Da er jeg i embeds medfør under Afrikas sol :)

T

TT.

Gjest

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Har herskapet her snakket om noe tidspunkt?

• Liker

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    20.452
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Det er mulig at jeg tar en tur til Kongsberg på lørdag for å få prøvd nedoverskiene. Dog ikke helt bestemt (vær- og føreforbehold). Återkommer med bekreftende svar.

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Siden den gemene hop er opptatt med trivielle saker, så forsøker herskapet å flytte eventen til fk søndag! Bedre nå?

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    19.225
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Jeg er med på Skype fra Dar EL Salaam. :)
    Tanzanias tidligere hovedstad, det får man si. Du får hilse til mitt elskede Øst-Afrika, selv om Kampala er min by på det kontinentet. :cool:
    Uganda er ett land jeg gjerne skulle besøkt. Vi har (heldigvis :)) ingen aktiviteter der. Har en bekjent fra ungdomstiden i Bergen (Andrew) som løper rundt der nede og rapporterer flittig hjem. Ser ut til at han trives i Kampala :)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg er med på Skype fra Dar EL Salaam. :)
    Tanzanias tidligere hovedstad, det får man si. Du får hilse til mitt elskede Øst-Afrika, selv om Kampala er min by på det kontinentet. :cool:
    Uganda er ett land jeg gjerne skulle besøkt. Vi har (heldigvis :)) ingen aktiviteter der. Har en bekjent fra ungdomstiden i Bergen (Andrew) som løper rundt der nede og rapporterer flittig hjem. Ser ut til at han trives i Kampala :)
    Kampala er jo partybyen i regionen. Husker at hver helg kom det store Benz og BMW til byen med tanzanianske skilter. Nairobi er nok mer en moderne millionby enn kompakte og "nusselige" Kampala, med mye høyere vinningskriminalitet. Kampala er en by der man kan gå trygt på gaten om kvelden, et sted det er lett å trives for nordmenn. Og så er det vel den byen som er mest "britisk" i sitt lynne, noe du merker godt i sosialt samvær med ugandere. Uganda har få traumer fra kolonitiden å behandle, så forholdet til den perioden i historien er lite anstrengt.

BeetleBug

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Antall liker
    16.093
    Sted
    Sørlandet
    Jo da, kan leve med denne "utsikten" jeg.
    HVA! Fortsatt ingen jack pads under forsterkeriet? :)

Hadde vært hyggelig med en lytt hos deg igjen men har en avtale med en ivrig 5 åring på lørdag og søndag. Kino og TGiF.

• Liker

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Den passet bedre in i Look'en på de andre komponentene i mine øyne. Det ble dritlekkert. Spiller den like bra også? :)

• Liker
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn