T
TT.
Gjest
Ønsker alle en flott kveld
Kirk Whalum - Now 'till forever
Kirk Whalum - Now 'till forever
|
Hadde jeg hatt plass TT... Skikkelige vintage saker de der og strøkne attpåtil. Spiller som bare fyttirakkern gjør de jo også. Du hadde ikke trengt å slå ned 500 til hvis jeg hadde hatt plass.Bare for å få de vekk, selger jeg Technics SB-X700 honeycomb for kun kr 500,- !!!! Se torget. Må hentes
Den er grei, ligger ferdig pakket herTar Benz og SF skiltetUten pruting
![]()
Hva dere gjør med det dere kjøper, skal ikke jeg legge meg opp iKommer som avtalt på lørdag. Skiltet er en gave til noen. Lover![]()
Det forventes handel som KingMarketingDu må huske å copy/paste listen din og merke det som er solgt samt legge til nye artikler for å holde momentet oppe. Folk går sjeldent tilbake i tråden din for å finne hva du har selge og på torget er det så stor pågang at du er på side 2 eller 3 etter noen timer.
-WebMarketingKing-
Hadde jeg hatt plass så hadde jeg kjøpt Micromega Tempo 2 og Stage 3 cd spilleren. Digger designet på dem.Det forventes handel som KingMarketingDu må huske å copy/paste listen din og merke det som er solgt samt legge til nye artikler for å holde momentet oppe. Folk går sjeldent tilbake i tråden din for å finne hva du har selge og på torget er det så stor pågang at du er på side 2 eller 3 etter noen timer.
-WebMarketingKing-![]()
Kjøper du begge, så får du med MicroMega Tuner på kjøpet og en kvantumsrabatt. Den kan vi ta på PM om du er interessert?Hadde jeg hatt plass så hadde jeg kjøpt Micromega Tempo 2 og Stage 3 cd spilleren. Digger designet på dem.Det forventes handel som KingMarketingDu må huske å copy/paste listen din og merke det som er solgt samt legge til nye artikler for å holde momentet oppe. Folk går sjeldent tilbake i tråden din for å finne hva du har selge og på torget er det så stor pågang at du er på side 2 eller 3 etter noen timer.
-WebMarketingKing-![]()
Mvh
BB
Banankasser er meget høyt oppe på ønskelista. God plass til 43 cms hifi og ikke minst regulerbar i høydenHer må jeg få slå ett slag for gode gammeldagse banankasser! De pleier å unnslippe "pressa" og tåler mye!
Ikke mye skrytete med så liten font på skriften. 8)Har lagd meg skrytesignatur som så mange andre har, så da slipper jeg masse spørsmål på pm osv ;D
PM sendtNei, nå finner jeg neimen ikke lista over utstyr TT. En integrert god forsterker til datteren lurte jeg litt på?![]()
Forandret fargen til grå, så er den enda mindre skryteteIkke mye skrytete med så liten font på skriften. 8)Har lagd meg skrytesignatur som så mange andre har, så da slipper jeg masse spørsmål på pm osv ;D
Hehehe... Den blir jo ikke helt nøytral før du setter skriftfargen til hvit så vi må merke teksten for å lese det som står. ;D8)Forandret fargen til grå, så er den enda mindre skryteteIkke mye skrytete med så liten font på skriften. 8)Har lagd meg skrytesignatur som så mange andre har, så da slipper jeg masse spørsmål på pm osv ;D![]()
får se om jeg får ånden over meg og starter opp macen en vakker dag for å redigere, sånn plutselig! ;DEller dele den opp i Hoved, Tea og TV![]()
Neida, vi er på gli mot 401. Hos meg i hvertfall. Hvis man velger 5 innlegg per side så ... derimot.Du verden. Ser vi har forskjellige sidetall, her vises side 180. (Kan endres i innstillinger).