Vi får fokusere på at gutten nettopp rundet 16.000 innlegg 
|
Mao "GET A LIFE, BOY!!!"Vi får fokusere på at gutten nettopp rundet 16.000 innlegg![]()
Eller at tråden rundet 8000 innleggVi får fokusere på at gutten nettopp rundet 16.000 innlegg![]()
Og nummer 8000 var meg!Eller at tråden rundet 8000 innleggVi får fokusere på at gutten nettopp rundet 16.000 innlegg![]()
![]()
Semmert og semmert fru BlomEndelig fredag folkens. Og hvilken fredag det blir, jeg får besøk av barna med følge og barnebarnet mitt. De har ikke vært her siden i høst, så det blir stor stas. I morgen og resten av helgen tar jeg "vinterferie", så da får alle ha en riktig fin helg og nyt været hvis dere har mulighet. (Nordpå er det visst semmert).
Vis vedlegget 427689
Er ikke så ille som det sees på tv. Er delvis lavsesong nå.
Gjør det, gjør det, gjør det! ;DEr litt i tenkeboksen om jeg skal bytte plass på platespillerne. Tror at Micro Seikien hadde sklidd rett inn sånn visuelt i Hovedanlegget. Den har litt av dette "laboratoriestuket" som jeg har nevnt flere ganger. Tenke, tenke, tenke...
Var det jeg hadde tilgjengelig der og da. Legg merke til at det er en ekstra "kabel" fra Beocorden og den er visstnok til fjernstyring ved bruk av flere BO enheter. Glad den har kommet til heder og verdighet igjen. Har aldri hatt særlig sans for designet til BO, men må innrømme at beocorden var litt artig lellHar fått begynt å bruke den Beocord-en som tok en omvei innom Evo II eie på vei til meg, og jeg ble glad da vi oppdaget at du hadde brukt RCA-plugger med skruer når du terminerte den om fra DIN-plugg i sin tid. For den ene var løs. Tok oss to minutter å fikse det problemet. Nå spiller den nydelig i vintageriggen på soverommet.
Den er jo en toploader, noe som ser ut til å gå igjen i min senere historie. Ikke alles cup of tea. Men den ender nok opp i min brors rigg. Han har plass, og når jeg får min Nakamichi LX-3 i hus så har den ingen rigg å være koblet til lenger, og jeg har bruk for å kunne spille av kassetter i den andre stuen jeg oppholder meg mye i, nede hos min bror. Men enn sålenge så spiller den i kryptens siderom, det aller helligste.Var det jeg hadde tilgjengelig der og da. Legg merke til at det er en ekstra "kabel" fra Beocorden og den er visstnok til fjernstyring ved bruk av flere BO enheter. Glad den har kommet til heder og verdighet igjen. Har aldri hatt særlig sans for designet til BO, men må innrømme at beocorden var litt artig lellHar fått begynt å bruke den Beocord-en som tok en omvei innom Evo II eie på vei til meg, og jeg ble glad da vi oppdaget at du hadde brukt RCA-plugger med skruer når du terminerte den om fra DIN-plugg i sin tid. For den ene var løs. Tok oss to minutter å fikse det problemet. Nå spiller den nydelig i vintageriggen på soverommet.
Du verden, det visste jeg ikke. Artig. Hvis knappen passet, så er ingenting bedre enn det. Da kan jeg fortelle deg noe du ikke vet; den AT armen du har nylig montert, kommer fra en nedlagt radiostasjon på østkysten av USAHei TT - du får si hva jeg skylder deg for den knappen. Her du du på eget initiativ funnet frem og sendt meg en slik jeg manglet - makeløs service altså !
Når det gjelder den Puch'en så er det bare å få på seg pottehjelm og cruise Knapstad rundt. Jeg har selv kjørt Puch på Knapstad i mine unge dager ( oppvokst der) - DET visste du ikke![]()