Litt glad formiddagsmusikk fra D'sound før dagens dont.
Ha en bra tisdag!

Ha en bra tisdag!

|
Morsomt og interessant. Jeg har alltid syntes at alle Donna-Summer-sanger som kom etter perioden med Giorgio Moroder hadde mye bedre lyd. Har aldri hatt vett nok til å google hvem som var produsent på dem. Nå vet jeg det!En kul låt, opprinnelig fra Jon Anderson (YES) og Vangelis, her i herlig Quincy Jones produksjon og fremført av selveste Donna Summer! "State of Independence" Hvil i fred begge to
Ha en fortsatt fin aften!
Herlig med den vesle....På dagens runde var jeg så heldig å treffe på veslekompis med eier og siden eier hadde flere ting på timeplanen i dag, ble likesågodt veslekompis med meg hjem frem til i kveld. Det tror jeg alle tre synes var fint
Vis vedlegget 1122660
Veldig trist å høre, men heldigvis er ikke livet over. Man blir så knyttet til disse dyrene som alltid "er der" og alltid viser tillit og nærhet. Det gir så mye glede ved å ha nærhet til dyr og for egen del får jeg de vonde tankene vekk. Hadde jeg ikke hatt denne muligheten til å "låne" (passe) veslekompis, hadde jeg anskaffet egen hund. Det er tøffe tak når man mister noen man er glad i og det går ikke en dag uten at jeg tenker på min kjære Mickey som gikk bort for 2 1/2 år siden. Det er kanskje noen som husker ham. Vi krysser fingrene for at Odin tilpasser seg dette. Takk for at du delerHerlig med den vesle....
Selv er jeg nesten på sipper'n om dagen - her om dagen fikk vi beskjed om at vår pelsknært Odin (5 1/2) er i ferd med å miste synet og bli fullstendig blind. Skikkelig dårlig beskjed, men jeg må innrømme at han er blitt en enda større kjæledegge etter denne "nyheten". Det er tid for ekstrem dulling...
Vis vedlegget 1122732
Husker Mickey helt klart - jeg har jo hilst på den lille rakkeren. Sjarmtroll!Veldig trist å høre, men heldigvis er ikke livet over. Man blir så knyttet til disse dyrene som alltid "er der" og alltid viser tillit og nærhet. Det gir så mye glede ved å ha nærhet til dyr og for egen del får jeg de vonde tankene vekk. Hadde jeg ikke hatt denne muligheten til å "låne" (passe) veslekompis, hadde jeg anskaffet egen hund. Det er tøffe tak når man mister noen man er glad i og det går ikke en dag uten at jeg tenker på min kjære Mickey som gikk bort for 2 1/2 år siden. Det er kanskje noen som husker ham. Vi krysser fingrene for at Odin tilpasser seg dette. Takk for at du deler![]()
Hei duPosten spilte på lag i dag og nå har jeg hentet pakken. I den var det en Technics RS-M 255X kassettspiller. Den fikk jeg kjøpt for en hyggelig pris og satset på at det ville være en enkel fiks å få den opp å gå. Jeg har allerede fått den til å spille en Tina Turner kassett, så det er håp. Som oftest er det reimer og belter som er slakke eller røket/smeltet og her var det førstnevnte. Med litt håndspåleggelse snurrer den fint. Jeg har allerede bestillt opp nytt reimsett fra UK og da burde de ankomme innen utgangen av februar. Her er bilde fra aller første test
Vis vedlegget 1096374
Jeg poster ikke noe Tina Turner musikk, men det var den kassetten som lå laglig til
Hei duet det 3 stk belter i 255x lurer da jeg venter inn en som selvsagt må har nye reimer , hvor handlet du dine belter ? Mvh
Ble du fornøyd med de bredde / tykkelse tilnærmet orginale belter ? Var det greit komme til for bytte eller ble det ille mye skruing?
Beltene var identiske og to av tre reimer var greie å skifte, men den brede reimen var et sant helvete, da det var så utrolig mange deler som måtte demonteres.Ble du fornøyd med de bredde / tykkelse tilnærmet orginale belter ? Var det greit komme til for bytte eller ble det ille mye skruing?
Hmm høres ut som den gamle M235X da har jeg noe glede meg til ( skru til det blir månelyst ) takker så meget for god infoBeltene var identiske og to av tre reimer var greie å skifte, men den brede reimen var et sant helvete, da det var så utrolig mange deler som måtte demonteres.
Kan være et lurt sjakktrekk![]()
Og køkjøring ble det, men det mest spennende Monacoløpet på mange år. StrategispillNå har jeg satt meg i "Pole position" for å bivåne køkjøring i Monaco! Ha en god søndag!
Vis vedlegget 1123397