Trampolineforbud?

ArtDeco

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.08.2003
Antall liker
59
Sted
Modum
La oss nå ta debatten med godt humør.
Om noen år er trampoliner like ut som hvite tennissokker i sandalene. Hvilket betyr at det fortsatt vil stå en hel del trampoliner igjen hekk og hagelangs.
Andre diller vil da ha overtatt, men godtfolks smak og sans for estetikk vil neppe være mye endret.
Det vil fortsatt stå enhver med en annen smak fritt å kritisere flertallet.

C'est la vie!

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.214
Torget vurderinger
2
ArtDeco skrev:
Om noen år er trampoliner like ut som hvite tennissokker i sandalene. Hvilket betyr at det fortsatt vil stå en hel del trampoliner igjen hekk og hagelangs.
Andre diller vil da ha overtatt, men godtfolks smak og sans for estetikk vil neppe være mye endret.

C'est la vie!
Hvite tennissokker i sandaler ?

Er ikke det in lenger ?

V

vredensgnag

Gjest
rolfozzy skrev:
ArtDeco skrev:

C'est la vie!

Er ikke det in lenger ?
En klassiker er aldri av moten, Rolfozzy. Du kan puste ut.

Vedlegg

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.200
Det minner meg på at jeg skulle kjøpt noen tykke sokker til å ha i arbeidsskoene.
De bør nok ikke være hvite .....

;)

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
vredensgnag skrev:
rolfozzy skrev:

Er ikke det in lenger ?
En klassiker er aldri av moten, Rolfozzy. Du kan puste ut.
Romerne gikk angivelig med sokker i sandalene sine, så at dette er en klassiker er nok ingen fleip.

Hvis man spør et utvalg personer om hva som er det minst pene man kan ikle seg av tekstil vil et overveldende flertall si "hvite tennissokker". Hvordan kan de mene det? Vårt visuelle klima i folketette områder er blitt det reneste brekkmiddelet, men her går folk rundt og grøsser av å se en tennissokk. De tidligere omtalte saccosekkene går med buksa nedenfor ræva og har ellers på noen stygge, små plagg som gjør at hver kvadratcentimeter kvisete hud og hvert kilo spekk blir eksponert for omverdenen. Midt oppe i denne virkeligheten skal en centimeter hvit frote som av og til kommer til syne mellom bukse og sko være det styggeste man kan tenke seg.

Er det egentlig noen som mener dette, eller er det bare nok en tanketom refleksholdning a'la "kvinnerepresentasjon er viktig", "alle er like mye verdt", "demokrati er best" etc?

V

vredensgnag

Gjest
Husk tåsokk, for "the ultimate in Roman fashion."

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Stygt dreier seg vel om øynene som ser.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.402
Det finnes til og med noen som syntes dette er en griselekker bil:

Jeg ville heller ha hatt en trampoline i gården enn denne

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.503
Torget vurderinger
12
Pink_Panther skrev:
Det finnes til og med noen som syntes dette er en griselekker bil:

(Jeg klippet bort bildet da det er helt unødvendig å eksponere denne lite heldig formgivne bilen en gang til)

Jeg ville heller ha hatt en trampoline i gården enn denne
Helt enig, kanskje til og med to.

V

vredensgnag

Gjest
Den nedgravde trampolinen er fin - forretningsidé for den som lurer på noe å begynne med, trur eg.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
vredensgnag skrev:
Den nedgravde trampolinen er fin - forretningsidé for den som lurer på noe å begynne med, trur eg.
Skulle jeg først gravd i hagan jeg ikke har, så ville jeg gått for basseng, helt klart.

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
ErosLoveking skrev:
vredensgnag skrev:
Skulle jeg først gravd i hagan jeg ikke har, så ville jeg gått for basseng, helt klart.
Jeg har hage, men skal man noe dypere enn 10cm, så må man til med dynamitt. ;)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.561
Torget vurderinger
0
roffe skrev:
Jeg har hage, men skal man noe dypere enn 10cm, så må man til med dynamitt. ;)
Dynamitt er gøy!! Fyr herrrrr!!!

Todd

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.06.2009
Antall liker
47
Spiralis skrev:
Vredensgnag, du er bønnhørt mann! :D

http://www.adressa.no/nyheter/utenriks/article1352277.ece

Men du må nok flytte til Sverige, skjønt vi bruker jo ta etter svenskene en to tre år etter!? :-\
He he...

Visste ikke at HFS hadde slik påvirkningskraft, våre sterke meninger om trampoliner har fått fotfeste rundt omkring, nå også utenfor landets grenser ;D

Kanskje ikke så rart, mye tyder på at den lengste diskusjonstråden om trampolineforbud finner sted her på HFS....

Topp Bunn