!.glav tter røjg ud (tev) rort geJ
På sidelinjen så kan man detektere at det er en kassesub i DUO, om man kan kalle det en svakhet, så er den minimal og ubetydelig.!
Men for en ekstremt kresen mann som selveste byttekongen, så vet jeg hornbass gir han
ALT han drømmer om
For oss viderekommende som har hørt skikkelig hornbass, så er det ingen tvil om at det er veien å gå.!
Det er samma "feilen" med min høyttalere som det er med alle kassebass høyttalere, du tror ikke du savner det før du har hørt det

Hornbass er siste steg og du vil aldri se deg tilbake noen gang, ikke kommer du høyere på rangstigen heller.!
Vi som følger med i timen har visst at UNO og DUO bare var små faser i livet, DUO Mezzo har hengt høyt på drømmelisten lenge, endelig ser det ut til at, Joaquin, tar den helt ut, gratulerer så mye.!
En forskuddsgratulasjon enten det skjer i nær eller fjern fremtid, jeg
vet Mezzo skal i, Joaquin, sitt nydelige hjem en eller annen gang 8)
PS: røkelse kan skade hjernen din, så styr unna.!
(jaggu er det ille nok fra før ;D)
PS: denne gangen tør ikke jeg vedde 5 øre på at de ikke blir værende i maaange år.! Et nytt høyttalerbytte vil ikke skje før DUO Mezzo får en erstatter, det kan ta noen år med AG, de lager en modell ferdig og kommer ikke med oppgraderinger, justeringer og alskens shit hvert år for å lure penger ut av folk, 99% av alle andre produsenter har litt å lære av AG..