Tråden til Thomas

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Thomasd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2009
    Antall liker
    4.612
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    3
    I dag har hvert en slapp dag arbeidsmessig og har malt 2m2 med hvitt tak.
    Plutselig stod lampen fram som egentlig er formet som et kult koøye. Blank messing originalt og er jo egentlig ikke beregnet på utebriuk. Vurderer bytte den ut med en ny lampe, men hadde jo hvert kult å få til en oppussing ala @soundscape, Har prøvd i dag med de midlene jeg hadde lett tilgjengelig uten hell. Kjøpe Autosol eller noe annet soundscape?
    IMG_1927.jpeg

Thomasd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2009
    Antall liker
    4.612
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    3
    Min lille Humle er ikke fornøyd med sin humle idag. Pappa synes uansett det ble fint.

IMG_1928.jpeg

Sist redigert:

Thomasd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2009
    Antall liker
    4.612
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    3
    Som meldt, sola ned i en sekk og neste dag vekk :) Får nyte det som er igjen av kvelden.

IMG_1931.jpeg

soundscape

Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    46.429
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    23
    I dag har hvert en slapp dag arbeidsmessig og har malt 2m2 med hvitt tak.
    Plutselig stod lampen fram som egentlig er formet som et kult koøye. Blank messing originalt og er jo egentlig ikke beregnet på utebriuk. Vurderer bytte den ut med en ny lampe, men hadde jo hvert kult å få til en oppussing ala @soundscape, Har prøvd i dag med de midlene jeg hadde lett tilgjengelig uten hell. Kjøpe Autosol eller noe annet soundscape?
    Mulig du får den bra med autosol. Hvis man virkelig skal rense opp så bruker jeg et bad bestående av varmt vann , grønnsåpe , salmiakk og oksalsyre. Det røsker godt , og anbefales å styre med utendørs. Maskinpolering til slutt hvis man virkelig skal få det strøkent.

Thomasd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2009
    Antall liker
    4.612
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    3
    Mulig du får den bra med autosol. Hvis man virkelig skal rense opp så bruker jeg et bad bestående av varmt vann , grønnsåpe , salmiakk og oksalsyre. Det røsker godt , og anbefales å styre med utendørs. Maskinpolering til slutt hvis man virkelig skal få det strøkent.
    Da er det bare å finne ut av hva oksalsyre er, takker så mye for tips, utendørsaktivitet uansett dette :)

Thomasd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2009
    Antall liker
    4.612
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    3
    Noen som vil gjette på hva dette er?
    IMG_1932.jpeg