Nå er det vel næremere formiddag for de fleste, men undertegnede har akkurat avsluttet en grei hotellfrokost i Oslo før man skal ut på byen for å se om det er mulig å finne noe som kan rubriseres som "bygave" til "hun som tror hun bestemmer". Hva pokker kan man kjøpe til kvinnen som har alt ( nemlig meg ;D )?
Jentungen var grei, 12 år gamle pikebarn har ubendig lyst på hest ( hvilket hun ikke får ! ) og CD med "Tokyo Express"

:-[ Bortsett fra de kronasjer det kostet er jeg redd dette salget førte til at gutten hos Platekompaniet både sliter med dårlig samvittighet, nerveproblemer og en ubendig trang til å ligge i fosterstilling i dusjen og gråte !! Som far til et "snart fjortis og full av hormoner" pikebarn er man noe mer herdet ( samvittighetsløs ;D )
Men fruen gjenstår så nå må man nok ut i byen og svi bakkortet litt. Egentlig er det en smule uretferdig at jeg må "kjøpe avlat" bare fordi isledingene ikke holder styr på vulkanene sine, slik at en liten dagstur til Oslo brått blir noe i nærheten av en ukestur. :-\
Plussiden er at her i Oslo skinner solen, det er klart plussgrader og hjemme var det i følge NRK minus 3 i morges !

Videre har man hatt gleden av å møte både Oddegeir og Parelius i "real life", det var et hyggelig og givende møte som også ledet til et operabesøk på Underwater på torsdag. DET var en opplevelse.

Alt i alt så tegner det til at det kan bli en "grei" lørdag.