Diverse Tråden for morgenfugler.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Terka

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Antall liker
    4
    Terka skrev:
    Da har vi vært oppe i ca fire timer. Frokosten ble intatt før det ble for varmt i solen. Er ca 34 grader i dag.
    ....
    En liten korrigering til meg selv, det ble noen og førti grader i går. I skyggen.

Ny ok frokost i dag. Deretter 1,5 kopper kaffe før det bar til kontoret. Ny uke, nye muligheter, nye mål. :)

En god dag ønskes alle andre HFS'ere også.

Elektron

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.07.2007
    Antall liker
    120
    Sted
    Bergen
    God morgen alle sammen!

Flott morgen med heftig fuglesang og deilig vårlukt. Avisen er hentet inn og god kaffe i koppen. Ha en fin dag.

Elektron

Terka

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Antall liker
    4
    God morgen til alle herfra også!

Etter et ganske så flott uvær i går ble det en "frisk" frokost i dag da en av frokostsalens glassdører var blåst inn og knust av vinden i natt.
    Flott vær, god og klar luft, og en frisk frokost i dag. ;D

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.959
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    God morgen igjen.
    Egentlig natt fremdeles, mørket henger i, men fuglene synger av full hals og vi morgenfugler jobber overtid i den beste enden av dagen. 8)
    ...og på tide med kaffekopp nr.2...

larkrla

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Antall liker
    2.594
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    God morgen ja, har vært våken i en time allerede ettersom eldstemann måtte et nødvendig ærend og dermed vekket sin lillebror som vekket sin far...sånn går det når mamma erpå kurs ;)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    41.719
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    22
    God morgen, vært oppe å jaga katter som slåss :mad:
    Da ble det en kaffe og innom her ;) Men senga frister videre ;D

gismo

J

J.J

Gjest
    Mårnings .. eller nå er det vel formiddag for dere som var litt tidlig oppe ... ;D

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.777
    Torget vurderinger
    0
    Nå er det vel næremere formiddag for de fleste, men undertegnede har akkurat avsluttet en grei hotellfrokost i Oslo før man skal ut på byen for å se om det er mulig å finne noe som kan rubriseres som "bygave" til "hun som tror hun bestemmer". Hva pokker kan man kjøpe til kvinnen som har alt ( nemlig meg ;D )?

Jentungen var grei, 12 år gamle pikebarn har ubendig lyst på hest ( hvilket hun ikke får ! ) og CD med "Tokyo Express" :p :-[ Bortsett fra de kronasjer det kostet er jeg redd dette salget førte til at gutten hos Platekompaniet både sliter med dårlig samvittighet, nerveproblemer og en ubendig trang til å ligge i fosterstilling i dusjen og gråte !! Som far til et "snart fjortis og full av hormoner" pikebarn er man noe mer herdet ( samvittighetsløs ;D )

Men fruen gjenstår så nå må man nok ut i byen og svi bakkortet litt. Egentlig er det en smule uretferdig at jeg må "kjøpe avlat" bare fordi isledingene ikke holder styr på vulkanene sine, slik at en liten dagstur til Oslo brått blir noe i nærheten av en ukestur. :-\

Plussiden er at her i Oslo skinner solen, det er klart plussgrader og hjemme var det i følge NRK minus 3 i morges ! :D Videre har man hatt gleden av å møte både Oddegeir og Parelius i "real life", det var et hyggelig og givende møte som også ledet til et operabesøk på Underwater på torsdag. DET var en opplevelse. ;) Alt i alt så tegner det til at det kan bli en "grei" lørdag. :) :)

room

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2008
    Antall liker
    387
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    0
    Kjøpte parfyme til "hun som tror hun bestemmer" for fire år siden. Hun elsker (med) den parfymen ennå.
    Go with your instinct about the flavour, don`t ask the woman in the shop. ;)

Terka

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Antall liker
    4
    Hehe... litt OT i morgentråden, men jeg har også kjøpt en "bygave" til "hun som tror.." i dag, her jeg ser ut til å være strandet i India.
    For min del ble det Kashmirsjal. Begynte med 4 stk, men når eieren stakk av med bankkortet mitt for å få det til å virke i en annen butikk, og deretter ville at jeg skulle betale en annen gang bare jeg tok med meg sjalene så besinnet jeg meg litt og kjøpte bare ett stk sjal og betalte kontant. ;D

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.777
    Torget vurderinger
    0
    Det ble en "ikke billig" krem. Ikke antirynke og heller ikke peeling da jeg har hørt at denslags kan være farlig å gi til ens kvinner. Tryggest med håndkremer og fuktighetskremer.

Ikke alle kvinner som tar dette med "antiaging rynkekrem" uten en vis grad av furtenhet! ;D

Terka

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Antall liker
    4
    Ahh.. Første dag på ca to uker uten jobbing morgen til kveld. Nå er det ned og ta en god kaffe, deretter inn til sentrum for champagnelunsj på et 7stjernes hotell. Blir en bra dag dette.
    God morgen til dere andre også! :)

svingen68

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2008
    Antall liker
    35
    Torget vurderinger
    1
    Strålende vær og kaffen er snart klar, ikke så værst. God morgen alle sammen :)

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.777
    Torget vurderinger
    0
    Straks ned i spisesalen for litt mat men mest for kaffe. Ikke mye søvn i natt, hotellet ligger rett ved 3-4 utesteder med høyt lydvolum. :-\

Etterpå er det et spørsmål om man finner transport nordover. Buss, tog, whatever !

Terka

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Antall liker
    4
    Ny dag, ny uke.. nye muligheter.. og allt det der.
    Nå er det ned i frokostsalen her også. Tid til frokost og kaffe må man ha!
    Etterpå blir det å sette reisebyrå pluss noen ekstra til å lete etter mulige relsealternativer hjemmover mens jeg fokuserer på det jeg skal her. Vesla har begynt å krabbe, sette seg opp, og reise seg opp langs ting mens jeg har vært bortreist, så da er der på tide å komme seg hjem en tur. :)
    God morgen ønskes alle hfs'ere.

Torja

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.03.2008
    Antall liker
    1.032
    God morgen til dem selv :p
    Nå har ikke jeg lagt meg riktig ennå, fri som jeg har mandagen, sånn bortsett fra at jeg må jobbe natten til tirsdagen, men det er faktisk enda lenge til..
    :D Så god morgen, og fuglene utenfor kvitrer nå så en skulle tru det er vår 8) ;D

Geir_H

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2005
    Antall liker
    77
    God morgen folkens.
    Sitter her med ny trakta kaffe og nyt morgen roen.

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.777
    Torget vurderinger
    0
    Våken. :-\ :'(

Frokost, ut i bilen, tanke, fylle kaffe på Statoil og så 60 mil til Hammerfest. :( :-\

Gleder meg ikke akkurat ! :'(

Terka

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Antall liker
    4
    Ahh... hjemme i Norge igjen. Bringebærsyltetøy og brunost på den ene skiven og vossafår og kvitost på den andre skiven.
    Godt å være tilbake igjen, og god morgen til dere alle her inne på hifiasylet! ;D

Sniff

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.09.2005
    Antall liker
    94
    Spiralis skrev:

Frokost, ut i bilen, tanke, fylle kaffe på Statoil og så 60 mil til Hammerfest. :( :-\

God tur! Mye zen i mange mil.
    Mvh
    Sniff

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.959
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Syvsovere, nå må dere våkne!

God morgen, god morgen!

Her går det mot konfirmasjonsfeiring, og vi har ikke tid til å sove hele dagen.
    Gleder meg til i morgen, og til i morgen kveld når alt er over....

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    8.778
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Du får ynskje konfirmanten til lukke med dagen. Det vert vel handla inn konfirmantanlegg no? Pass iallfall på at det vert skikkelege øyretelefonar i staden for propper som øydelegg høyrselen.
    Mine forlengst utbrukte konfirmantar søv enno, og det skal dei få halde på med iallfall til rundstykka er ferdige.
    No må eg rette. Har 10kl i norsk i år..

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.959
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Audiophile-Arve skrev:
    Du får ynskje konfirmanten til lukke med dagen. Det vert vel handla inn konfirmantanlegg no?
    Tja, det går vel mer i retning underholdende visuelle hjelpemidler, det er liksom de unge sitt område mens godlyden er en sånn gamlefarsgreie. Men Sennheiser PX200 har vært fast makker lenge, og storesøster sliter på HD650, så de gode vanene siger vel inn etter hvert.

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.777
    Torget vurderinger
    0
    Sniff skrev:
    Spiralis skrev:

God tur! Mye zen i mange mil.
    Mvh
    Sniff
    Takk for den Sniff,

Uansett var det på sett og vis verd turen. Dommerkurs i sprangridning. Bortsett fra kursinstruktør kun damer på kurset. ;)

Gift (trofast) og alt for gammel, men herregud så godt å se på masse kvinnelig ynde. :D Det må jo være lov å se og å nyte synet om ikke annet ! Har ikke tenkt å bli patetisk dust som slår an på piker som aldersmessig kunne vært mine døttre. ::) Skal derfor ikke gjøre skam på dere HFSere ved patetisk dum oppførsel. 8)

Det blir omtrent som å gå på kunstutstilling, ikke kjøpe bare se ! Og livet er godt å leve ;D ;D

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.777
    Torget vurderinger
    0
    Ja da er det bare å rusle ned i spisesalen for å innta nok en hotellfrokost.

Huff livet er tungt og traurig dere. ::) ;D ;D ;D ;D

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.959
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Opp, alle jordens bundne træller !

For fanden, god morgen!

J

J.J

Gjest
    Pokker at en står opp så tidlig hele uka ... Når helga kommer så våkner enn jo til samme tid omtrent 8)
    Jajajaa... jeg liker jo morgener men .. blir litt drøyt og stå opp før 5 på en lørdag ... men kjenner jeg meg selv så blir det vel en strekk siden ;D

PS .... Gooo mooorgen alle sammen ..... ;D ;D ;D

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.307
    Torget vurderinger
    2
    Klokka 03 da var det på tide og stå opp. Blir litt musikk ut av dagen da.

Er ikke så lenge til middagshvilen nå.

Flageborg

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2005
    Antall liker
    3.774
    Torget vurderinger
    0
    Vårens vakreste eventyr - Vårsleppet1.mai - hvert år ;D

Ha en fin dag alle sammen - med mye frisk luft

I dag er det sol over det hele.

kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    1.018
    ErosLoveking skrev:
    Flageborg skrev:
    I dag er det sol over det hele.
    hvor da? :eek: Her i Oslo 1 regner det.

Sikkert like greit. Jobb om 6 timer okke som. :-\
    Samme drittværet her, hadde jeg hatt sykkel hadde det ikke blitt noe "Mjøsa Rundt" på meg i dag. Dette sagt, må jeg se å skaffe meg sykkel igjen, kribler litt når godværet innimellom slår til.

Oooppps nå SNØR det så det laver her :(
    Til de som skal ta turen rundt norges største sølepytt i dag, unngå turen om Lyngna, jeg holder til på bare 430 moh.

mvh

Godalive

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.02.2007
    Antall liker
    365
    Torget vurderinger
    0
    Nydelig vær i Bergen... :D Pussig...
    God morgen! Har vært oppe en drøy time nå. Skal straks ut å sjekke støpen fra i går. Siste rest av et 40 metet langt murprosjekt. Planla egentlig i dag, men kom på at betongleverandøren ikke har åpent på 1. mai. Ble litt "armer og bein" i går da, fikk hentet to hengerlass med ferdigbetong + noe armering utpå ettermiddagen. Ellers i dag skal jeg få sommerdekk på bil nr. 2, og så skal jeg hjelpe noen venner med å avvikle et konfirmasjons-selskap. Dagen skal nok gå, ja...

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn