Audiophile-Arve skrev:
Er du ferdig med deigen? Det vert saftigare rundstykke om du har litt laus deig. Tennisballar tyder på for myke mjøl, og for lite vatn og olje. Hugs å heve rundstykka ganske lenge. Mine har heva sidan kl 0800 i dag tidleg, og no skal dei i omnen. Då brukar eg 15 min på 250 grader, og ein skvett vatn inn i omnen idet eg lukkar døra. Tenåringsdøtrene mine vaknar normalt av steikelukta, men i går måtte eg vere privatsjåfør og var ikkje heime før kl 02.30.....så eg kan la dei heve litt til, trur eg.
Her har vi kjørt ganske parallelt idag, Arve. Og i natt, med unntak av at jeg sov mens du kjørte.
Men faktisk så fikk jeg liv i tre tenåringer rundt kl.11 idag, alle livnet til ved lukten, og alle 25 rundstykkene er nå oppspist.
45min forheving i et relativt kjølig kjøkken, brukte tørrgjær, rapsolje og fint hvetemel. Sikkerhetsnettet var basisoppskrift fra Espelids Rutete. (Velsigne deg Ingrid E.)
Ovnen har vist en tendens til å bli litt for varm, så jeg har vært litt forsiktig, engstelig for å steike for mye. 9 minutter gikk bra, penslet med egg ble de fint gyllenbrune oppå. Neste gang skal det diverse frø på, ett minutt lengre steiking og litt mer skorpe.