Der ! Nå har jeg bestemt meg. Det blir egg og bacon på meg også. Med ketchup. Kan ikke spise egg og bacon uten ketchup. Kanskje jeg skulle åpne en boks med tomatbønner også ? Hm, det må jeg tenke litt mer på.Egg og bacon er obligatorisk på en søndagsmorgen. Akkompagnert av den fineste nytrukne kaffe, smakssatt med vikingmelk og et hint av brunsukker.
Weeho! Gleder meg allerede. Tror jeg lusker meg bort til stekepanna.![]()
"Her er det full rulle fra før dagens lys"Dæven! Det var tidlig på en lørdagskveld...
Så spiller det igjen... måtte fikse litt i strømforsyningen....I går kveld smalt det lett i den ene rørforsterkern,
så da har jeg noe å gjøre i dag.....
Gratulerer med å holde hodet kaldt! Imponerende. Tror nesten jeg hadde blitt hakket mer oppskjørta om forsterkeren min ga fra seg eksplosjonsartede lyder!Så spiller det igjen... måtte fikse litt i strømforsyningen....
Capt. Beefheart på platespillern.......
God middag!
lol, du gjetter nok riktig.Morgenfuglene har gått å lagt seg...
Hehe! Det har du jaggu rett i.Søndag er en av de artigste dagene å drikke på, + Torsdag. Er ikke så mye krampeberme ute.
Bah! Om jeg hadde fått en drink for hver gang jeg har sagt noe lignende hadde jeg vært ... full! 8)For øvrig skal jeg aldri drikke mer, ALDRI !Trur eg !? ;D
alle dager er gode drikkedager. også fredag og lørdag, men da må du holde deg utenfor lysløypa der overpyntede rednecks herjer.Søndag er en av de artigste dagene å drikke på, + Torsdag. Er ikke så mye krampeberme ute.
Å var det der du så meg ? ;D ;D ;D............., men da må du holde deg utenfor lysløypa der overpyntede rednecks herjer.
Fekk med meg siste 15 min av Clintaren. So no legg eg meg.
Da er jo betingelsen at man må ha lagt seg først.Har de ikkje stått opp, folkens?