Morgen.kaap skrev:Kaffen sikra en stund framover.. ICA har 6-pack frokostkaffe på tilbud om dagenSting skrev:Hjelp kaffeboksen er tom, røff start på dagen ;D![]()
Da sender jeg kjerringa opp der etterpå for her var det f** ikke mye kaffe igjen.
/jan
Morgen.kaap skrev:Kaffen sikra en stund framover.. ICA har 6-pack frokostkaffe på tilbud om dagenSting skrev:Hjelp kaffeboksen er tom, røff start på dagen ;D![]()
Pulverkaffe er ikke som gode kaffebønner som er tilbredt på riktig måteJackX skrev:Endelig litt tid for seg selv - og apropos kaffe: etter at sønnen har flyttet ut (til NTNU) går det nå kun i pulverkaffe. Hvis man kan kalle det kaffe, da.
Har du laptopen med deg i senga?65finger skrev:grått og vått, godt med fri. Snu seg rundt og sove videre
takk for advarslen. Bruker iphone som sengesurfer, den tåler "kos" og sikkeloddgeir skrev:Har du laptopen med deg i senga?65finger skrev:grått og vått, godt med fri. Snu seg rundt og sove videre
Pass deg så du ikke legger deg over den i søvne og kveler den.
Hehe! Samme situasjon her... han vaknet først halv seks, men fikk gitt han en flaske og lagt han igjen. Kl sju var det ingen bønn, skulle opp! Vel.. 2.2 grader, spredte skyer og himmelen begynner å bli oransje i ytterkanten. Snart er kaffen klar.Thomas1 skrev:+1 grad og nesten skyfritt.
Minsten har begynt å stå opp altfor tidlig. 8)
Egentlig veldig enig med Pedal, så lenge man får sovet "nok" så er det helt supert å stå opp tidlig i helgen. Her går det i DJ-Friendly (P3, kl 06-08) lørdag og søndag. Er de eneste dagene i uken det er god tid til å nyte en kaffe om morgenen, lese litt nyheter og nyte morgenlyset. Egentlig er det ikke så tidlig når jeg står opp kl 05 resten av uka! ;Dpedal skrev:Good Morning Vietnam!
Dagen gryr og utsikt til en fin fridag. Filtermalt Paz Frokostkaffe (billig men bra fra Mega) og internettsjakk. Junior i sofaen ser på Fantorangen. Etterpå skal jeg bake brød og spille jazz. (Til kona later jeg som om det er et stort offer å stå opp tidlig i helgen, men egentlig storkoser jeg meg).
Går du med aviser ?JanR skrev:Morgen
En meget våt morgen i dag, 9+.
Greit at det kommer ned ferdigmåket spør du meg.
Øse innpå litt mere kaffe før man begynner på dagens "leverings runde"
/jan
Levere unger på skolen, nesten det samme iofs.rolfozzy skrev:Går du med aviser ?JanR skrev:Morgen
En meget våt morgen i dag, 9+.
Greit at det kommer ned ferdigmåket spør du meg.
Øse innpå litt mere kaffe før man begynner på dagens "leverings runde"
/jan