Lite snø, men det skal bli rundstykke. Har fått nettfilter på besøk, og lydopplevingane er såpass forbetra at eg berre er nøydd til å komme meg bort frå PCen..
Det er noen som har det. ;DI dag er det nybakt brød. Sjølv om det er vinterferie, gidd eg ikkje bake rundstykke. +5 grader skulle tilseie litt utearbeid, må stelle i hagen før det vert vår... men så skal det leggast flis på kjøkenet, og skiftast badekarsarmatur.
For ikkje å snakke om hifi-lytting.
Takk det hjalp.!God morgen folkens. Hr ikke fått kaffe enda, men det vert ikke lenge til.
Du får ha god bedring DYNAMIC1.
Nei jeg tror det er serveren som ligger i GMT tidsone. Også kalt UTC eller Z (zulu) tid.Edit:
PS. Jeg legger merke til at HFS har tidfestet innlegget mitt til kl 5:52. Det riktige er naturligvis kl 6:52, hvilket er mer enn ille nok. Har HFS gått over til sommertid et par uker før tiden?
Det går slemme rykter om at opptil flere av de sjefene som "fikk lov å slutte" I Avinor etter bråket der har begynt i Oslo Sporveier. Vel nå går flyene i rute ! ........ ???I dag ble jeg utsatt for den mest bisarre situasjon på lang tid.
Jeg står på perongen og venter på sporvognen. I det skiltet viser 3 minutter, kommer en hvit buss kjørende langs trikkesporet. Den stopper ved perongen, og ut kommer en uniformert herre som stolt roper: Buss for trikk folkens, Hversågod, stig ombord. Vi mangler materiell i dag.
Vi presser oss inn i den lille bussen, og vi kjører videre langs trikkesporet. Fordi bussen er bredere enn trikken, må vi kjøre omveier på kryss og tvers, over fortau og trafikkøyer.
Etter ca 500m på 5 minutter, blir vi innhentet av, ja nettopp, trikken(!). (Ikke materiellmangel lenger tydeligvis). Den suser forbi, halvfull.
Når vi omsider kommer frem til betsemmelsestedet, blir vi innhentet av nok en trikk.
Jeg kom 10 min for sent på jobb.
Men kaffen var god. ;D
Hva skal vi gjøre for å puste litt humør i deg Gjest.Pinglestreng for bråvåkne kjekkastyper som tror de har humor.
![]()