Tenkte nettopp på det samme, nesten. Om det var ei strand med i "tanken" var iallefall ipad'n med.. Nye ibooks har egen pdf bokhylle.. Venter fortsatt på ka det norske (blod-)prisen blir.mteinum skrev:Nå kunne jeg ha tenkt meg en iPad jeg kunne hatt på stranden
Jobbet? Jeg har da bare lagt ut en link ;Dtore_v1 skrev:Bra jobbet, mteinum!
Hvorfor det? De ser ut til å tilfredsstille kundenes forventninger. Og de er jævlig gode på brukergrensesnitt. Andre merker kopierer rått det enkle og intuitive grensesnittet. Hva er det da som er oppskrytt? Du trenger ikke like det, men det er noe annet enn at det er oppskrytt.VilhelmW skrev:Både i-phone og i-pad er sterkt oppskrytte!
mvh. VilhelmW
De skrives iPhone og iPad.VilhelmW skrev:Både i-phone og i-pad er sterkt oppskrytte!
mvh. VilhelmW
Samme her. Jeg er imponert, og undrer meg over hvordan de klarer å lage det "gratis".bjornh skrev:Flott magasin. Var ikke klar over det før nå.
Grisedyre annonser???ottone skrev:Samme her. Jeg er imponert, og undrer meg over hvordan de klarer å lage det "gratis".bjornh skrev:Flott magasin. Var ikke klar over det før nå.
hehe - er med i noen hifigrupper på fb, og dette genererer på seg menger med venneforespørsler.baluba skrev:... Morten fortjener i alle fall et slik vennskap mer enn meg, ...
Det merkelige er at jeg ikke er aktiv i det hele tatt, men jeg er litt mer aktiv i diskusjon av musikk hos enkelte artister. Det må nesten være der han har plukket meg opp, for jeg er bare en av titusener som er umælende venner med Tone Audio. Jeg finner det litt merkelig, men etter å ha gått fyren i sømmene fant jeg ut at vi nok kan være enige om litt av hvert. Artig var det okke som, så jeg svarte umiddelbart ja.mteinum skrev:hehe - er med i noen hifigrupper på fb, og dette genererer på seg menger med venneforespørsler.baluba skrev:... Morten fortjener i alle fall et slik vennskap mer enn meg, ...
Jeg har i det minste "Sharon Mehlhorn - Director of Sales UK/Europe, Asia, Middle East & Australia at TONEAudio" på lista mi![]()