Dere hørte ikke på Klipsch Corner horn? De har noe mer bass end La Scala (synes ellers at La Scala er penere) , hadde nesten kjøpt et par brukte Corner horn i Hong Kong sent på 90 tallet. Prisen var ikke så avskrekkende, men frakten til Island var 
Hørte ellers Tannoy Legacy Arden hos Soungarden for noe tid tilbake. Dem kunne jeg sannsynligvis leve med hvis jeg var nød til at nedskalere fra mine Altec A5.
Ø har jeg dessverre ikke hørt.

Hørte ellers Tannoy Legacy Arden hos Soungarden for noe tid tilbake. Dem kunne jeg sannsynligvis leve med hvis jeg var nød til at nedskalere fra mine Altec A5.
Ø har jeg dessverre ikke hørt.

Ble imidlertid litt "lattermild" da jeg tenkte at en slik boks skulle jeg også hatt til mine 4 Philips 400 og 401 og to Technics "nærmest vrakgods"! Hadde vært noe å ha "på hylla"!
 Ble imidlertid litt "lattermild" da jeg tenkte at en slik boks skulle jeg også hatt til mine 4 Philips 400 og 401 og to Technics "nærmest vrakgods"! Hadde vært noe å ha "på hylla"! Kos deg med "ordentlige" pickup'er, tkr! Virkelig flott samling! Mvh Tore
 Kos deg med "ordentlige" pickup'er, tkr! Virkelig flott samling! Mvh Tore 

Mvh Tore
 Mvh Tore