Reference 3A Royal Master mkII
Lettdreven høytaler, uten cross-over, kabinett med corian sideplater, bygget i Sveits for 10 år siden. Låter virkelig fantastisk, IMO.
Synd ikke flere har oppdaget denne produsenten. Forhandles nå i Norge.
Gir meg utrolig musikalsk glede. Disse høytalerne kommer jeg aldri til å selge!
Lector CDP7 TL
Spilleren har separat psu i matchende design. En skikkelig lekkerbisken i mine øyne (og ører). Har satt i et par Siemens nos (ECC81).
Conrad-Johnson CAV50.
Jeg har sett denne på bruktbørsen til 11000, og det gjør nesten vondt å tenke på alle dem som ville blitt så utrolig fornøyd med denne forsterkeren, men som ikke kjøper den fordi de synes rør virker litt komplisert, eller de er bekymret fordi den bare yter 45 watt, eller de tror rør bare produserer mellomtone og intet annet (har vært der...:

)
Heaven forbid

Unngå de mest tungdrevne høytalerne, og dette KAN meget vel være din billett til lydnirvana.
Riia og hodetelefonforsterkerne er gode til prisen IMO (i hvert fall bruktprisen), men riia'en blir nok byttet ut på et eller annet tidspunkt. Det finnes jo så mange spennende riia'er
Har desverre ikke bilder av platespilleren på laptopen (nottingham interspace), men den behager både øyne og ører
Hmm, klarte ikke å moderere meg, babler i vei. Men dette er vel en tråd hvor alt er lov, så lenge det inneholder bilder... ;D
Jeg er også glad i bildetråder, og liker å se hva andre har stående rundt omkring. Skriv gjerne et par ord om utstyret også.