Vel, Christer..hva sier du til at en av mine venner klarte å knuse min tidligere Ortofon MC10 Super under piggføttene på en Pro-Ject Perspective jeg hadde en gang? Rakk omtrent ikke å skru den av spinneren jeg tidligere hadde hatt den på- det varte akkurat to minutter. Savner fortsatt den MC10en litt, selv om jeg idag har en helt annen Ortofonklasse på Regaen min..
Får håpe nåla ikke er skeiv på Deccaen , samt at diamanten sitter, Jørgen..ellers kan du bare glemme den, og gå for en ny Orto..Eneste riktige valg (imo) på en eldre Thorens..ellers låter det marsipan. Decca er dog en fin liten sak for den som ønsker den type lydbilde..den drar veksler på sekstitallslyd. Hvis du henter en Nagaoka AM, la den tørke i minst et halvt døgn etter påføring av en mengde så liten at du tror kosten er tørr før du spiller på TD..det er det verdt..Når jeg bruker rensekassettene mine- QC220- for tapedecks, angir Nagaoka fem minutters fordampningstid på væska..jeg gir den konsekvent et døgn

Siste jeg rensa var en Pioneer CT3070R med forvirret personlighet..
Den klarte nemlig ikke å bestemme seg for hvilken kassettype som til enhver tid sto i før jeg rensa den.
Og en ting til:
FØLG ANVISNINGEN ellers..